Урядовий контактний центр

Урядова "гаряча лінія"
– Урядова «Гаряча лінія» для дзвінків із-за кордону (оплата за тарифами відповідного оператора зв’язку)

– «Гаряча лінія» з питань Міністерства оборони України

– «Гаряча лінія» із соціальних питань

– «Гаряча лінія» з питань протидії торгівлі людьми та домашньому насильству

– лінія довіри РНБО з питань контрабанди та корупції на митниці

– «Гаряча лінія» з питань освіти для мешканців тимчасово окупованих територій

– «Гаряча лінія» Міндовкілля на зв’язку з питань захисту довкілля та природних ресурсів України

– «Гаряча лінія» з питань безпеки дітей в Інтернеті
Гаряча лінія для громадян з порушенням слуху:

Зателефонувати зараз
Урядова “гаряча лінія” 1545(webcall)
Пн-Чт 9:00 – 18:00, Пт 9:00 – 16:45

Пошук
При виявленні симптомів вірусу звертатися до сімейного лікаря чи у спеціалізовані медичні заклади?

При виникненні легких симптомів захворювання, таких як невисока температура до 38°С, кашель без задишки, утруднене дихання і кровохаркання, загальна слабкість – самоізолюватися, зателефонувати до свого сімейного лікаря та повідомити про симптоми та історію подорожі, лікар вирішує питання необхідності госпіталізації до визначених закладів охорони здоров’я у регіонах, які визначені для надання допомоги хворим на COVID-19.

При виникненні симптомів тяжкого респіраторного захворювання, таких як задишка, утруднене дихання, збільшення частоти дихання, кровохаркання, шлунково-кишкові симптоми (наприклад, нудота, блювання, діарея), зміни психічного стану (наприклад, сплутаність свідомості, загальмованість), самоізолюватися, викликати бригаду швидкої медичної допомоги повідомити про симптоми та історію подорожі.