Урядовий контактний центр

Урядова "гаряча лінія"
– Урядова «Гаряча лінія» для дзвінків із-за кордону (оплата за тарифами відповідного оператора зв’язку)

– «Гаряча лінія» з питань Міністерства оборони України

– «Гаряча лінія» із соціальних питань

– «Гаряча лінія» з питань протидії торгівлі людьми та домашньому насильству

– лінія довіри РНБО з питань контрабанди та корупції на митниці

– «Гаряча лінія» з питань освіти для мешканців тимчасово окупованих територій

– «Гаряча лінія» Міндовкілля на зв’язку з питань захисту довкілля та природних ресурсів України

– «Гаряча лінія» з питань безпеки дітей в Інтернеті
Гаряча лінія для громадян з порушенням слуху:

Зателефонувати зараз
Урядова “гаряча лінія” 1545(webcall)
Пн-Чт 9:00 – 18:00, Пт 9:00 – 16:45

Зайнятість та безробіття
Направлення на працевлаштування

Порядок реєстрації, перереєстрації зареєстрованих безробітних та ведення обліку осіб, які шукають роботу, затверджений Постановою Кабінету Міністрів України № 446 від 30 березня 2023 року (далі – Порядок).

27. Підбір підходящої роботи для зареєстрованого безробітного здійснюється відповідно до статті 46 Закону України “Про зайнятість населення”.

У разі наявності пропозиції щодо підходящої роботи особі, яка шукає роботу, або зареєстрованому безробітному кар’єрним радником (спеціалізованим кар’єрним радником) видається направлення на працевлаштування у паперовій або електронній формі (за наявності технічної можливості).

Форма направлення на працевлаштування затверджується Мінекономіки.

Під час формування направлення на працевлаштування кар’єрний радник (спеціалізований кар’єрний радник) зобов’язаний перевірити актуальність пропозиції щодо роботи та попередньо узгодити з роботодавцем умови проведення співбесіди з особою, яка шукає роботу/ зареєстрованим безробітним.

Зареєстрований безробітний зобов’язаний подати до центру зайнятості, в якому він зареєстрований, не пізніше ніж протягом сьомого календарного дня з дня отримання направлення на працевлаштування відповідь роботодавця про працевлаштування (відмову у працевлаштуванні) у паперовій або електронній формі (у тому числі скановану копію відповіді роботодавця (фотокопію), подану засобами Порталу Дія або через особистий кабінет зареєстрованого безробітного, створений на офіційному веб-сайті Державного центру зайнятості).

За наявності технічної можливості роботодавець надає центру зайнятості відповідь про працевлаштування (відмову у працевлаштуванні) в електронній формі засобами електронної комунікації з використанням електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті.

Строк подання відповіді може бути продовжений з урахуванням поважної причини, передбаченої пунктом 29 цього Порядку. У такому разі відповідь роботодавця про працевлаштування (відмова у працевлаштуванні) подається до центру зайнятості на наступний день, що настає після закінчення дії обставин, що склалися у зв’язку з поважною причиною.

Підбір підходящої роботи здійснюється за фактичним місцем проживання (перебування) зареєстрованого безробітного, а під час воєнного стану – за місцем звернення особи до центру зайнятості, і не обмежується межами адміністративно-територіальної одиниці, в якій особа зареєстрована як безробітна чи звернулася для пошуку роботи. Без згоди особи їй не може пропонуватися робота, яка потребує зміни місця проживання або місця перебування.

Під час воєнного стану для зареєстрованого безробітного та особи, яка шукає роботу, підходящою вважається робота, яка:

відповідає його (її) освіті, професії/професіям (спеціальності/ спеціальностям), кваліфікації, а також набутому особою за період своєї трудової діяльності досвіду роботи;

не потребує кваліфікації (спеціальності), професійної підготовки, або робота, що потребує первинної професійної підготовки, зокрема безпосередньо на робочому місці.

Під час воєнного стану у разі відсутності підходящої роботи зареєстровані безробітні направляються на громадські та інші роботи тимчасового характеру або на суспільно корисні роботи.

28. Зареєстрований безробітний під час отримання послуг центру зайнятості має право замінити кар’єрного радника (спеціалізованого кар’єрного радника) на підставі поданої ним заяви до адміністратора центру зайнятості, зазначивши вмотивовані причини заміни.

Керівник центру зайнятості розглядає подану заяву та приймає відповідне рішення про заміну кар’єрного радника (спеціалізованого кар’єрного радника).