Урядовий контактний центр

Урядова "гаряча лінія"
– Урядова «Гаряча лінія» для дзвінків із-за кордону (оплата за тарифами відповідного оператора зв’язку)

– «Гаряча лінія» з питань Міністерства оборони України

– «Гаряча лінія» із соціальних питань

– «Гаряча лінія» з питань протидії торгівлі людьми та домашньому насильству

– лінія довіри РНБО з питань контрабанди та корупції на митниці

– «Гаряча лінія» з питань освіти для мешканців тимчасово окупованих територій

– «Гаряча лінія» Міндовкілля на зв’язку з питань захисту довкілля та природних ресурсів України

– «Гаряча лінія» з питань безпеки дітей в Інтернеті
Гаряча лінія для громадян з порушенням слуху:

Зателефонувати зараз
Урядова “гаряча лінія” 1545(webcall)
Пн-Чт 9:00 – 18:00, Пт 9:00 – 16:45

Охорона здоров'я
Організація надання спеціалізованої медичної допомоги

Об’єм надання вторинної (спеціалізованої) медичної допомоги, що повинен забезпечуватися багатопрофільними лікарнями інтенсивного лікування першого та другого рівня, затверджений Наказом Міністерства охорони здоров’я України № 1881 від 19 жовтня 2018 року (далі – Об’єм).

I. Загальні положення.

3. Основним завданням БЛІЛ першого та другого рівнів є надання вторинної (спеціалізованої), у тому числі екстреної, медичної допомоги, зокрема:

ведення пологів (допомога під час пологів), лікування патології вагітності та надання невідкладної акушерсько-гінекологічної допомоги;

лікування хвороб, травм, отруєнь;

проведення хірургічних втручань;

зменшення ступеня важкості захворювання, травми, отруєння (за винятком паліативної допомоги);

запобігання загостренню та/або ускладненню хвороби, травми, отруєння, які загрожують життю і здоров’ю пацієнта;

виконання діагностичних або терапевтичних процедур, які не можуть бути виконані в інших умовах (за межами лікарні);

надання реабілітаційної допомоги в гострому періоді;

інші завдання відповідно до потреб населення в медичній допомозі.

4. БЛІЛ першого та другого рівнів виконують свої завдання шляхом організації:

цілодобового надання вторинної (спеціалізованої) та екстреної медичної допомоги пацієнтам;

стабілізації стану пацієнтів, завершення надання медичної допомоги яким потребує діагностики та лікування у лікарнях, що надають третинну (високоспеціалізовану) допомогу, для подальшого транспортування таких пацієнтів бригадами екстреної медичної допомоги до цих закладів охорони здоров’я;

надання консультативної та діагностичної спеціалізованої медичної допомоги;

надання реабілітаційної допомоги під час гострого періоду;

координації діяльності з надання медичної допомоги з іншими закладами охорони здоров’я на території госпітального округу та області;

направлення пацієнтів до закладів охорони здоров’я, що надають третинну (високоспеціалізовану) допомогу відповідно до клінічних маршрутів пацієнта.

Для виконання зазначених завдань БЛІЛ першого та другого рівнів та органи управління закладами охорони здоров’я забезпечують наявність відповідних функціональних потужностей.

5. БЛІЛ першого та другого рівнів надають медичну допомогу в амбулаторних умовах (в консультативно-діагностичних підрозділах або центрах, що працюють у складі лікарні) та в умовах стаціонару.

За місцем проживання (перебування) пацієнта, за наявності відповідних клінічних показів, надається екстрена (невідкладна) медична допомога та/або вторинна (спеціалізована), та/або паліативна медична допомога, яка може надаватися в амбулаторних умовах.