Урядовий контактний центр

Урядова "гаряча лінія"
– Урядова «Гаряча лінія» для дзвінків із-за кордону (оплата за тарифами відповідного оператора зв’язку)

– «Гаряча лінія» з питань Міністерства оборони України

– «Гаряча лінія» із соціальних питань

– «Гаряча лінія» з питань протидії торгівлі людьми та домашньому насильству

– лінія довіри РНБО з питань контрабанди та корупції на митниці

– «Гаряча лінія» з питань освіти для мешканців тимчасово окупованих територій

– «Гаряча лінія» Міндовкілля на зв’язку з питань захисту довкілля та природних ресурсів України

– «Гаряча лінія» з питань безпеки дітей в Інтернеті
Гаряча лінія для громадян з порушенням слуху:

Зателефонувати зараз
Урядова “гаряча лінія” 1545(webcall)
Пн-Чт 9:00 – 18:00, Пт 9:00 – 16:45

Інформація про звернення до органів виконавчої влади, що надійшли на урядову «гарячу лінію» у лютому 2020 року

На урядовій «гарячій лінії» зареєстровано 124 212 звернень (у січні 2020 року – 123 532), що надійшли через засоби телефонного зв’язку, у т. ч. на інформаційно-довідкові служби та спеціалізовані «гарячі лінії» – 107 127 і технології Skype – 19, а також Інтернет –18 209 електронних звернень (зокрема через Урядовий портал – 1 029, веб-сайт Офіційного інтернет-представництва Президента України -1 130, веб-сайт Центру – 7 457, в онлайн-режимі (чати) через месенджери – 8 503 та e-mail Центру – 90).

Продовжується реформування роботи Центру з метою наближення її до актуальних проблем суспільства, надання більшої кількості консультацій, роз’яснень та довідкової інформації безпосередньо працівниками Центру.

Центр забезпечував функціонування спеціалізованих сервісів, а саме: спеціалізованої лінії для громадян України з порушенням слуху за допомогою послуги «Web-комунікація для громадян з порушенням слуху»; інформаційно-довідкових служб «Консультування та забезпечення зворотного зв’язку для осіб з інвалідністю», «Протидія контрабанді та корупції під час митного оформлення товарів»; телефону довіри Апарату РНБО України для повідомлень про випадки контрабанди та корупції під час митного оформлення товарів, а також про дії, що мають ознаки ухилення від сплати митних платежів; «гарячих ліній» з питань земельної реформи, для підприємців за номером 0800 503 045, для боротьби з гральним бізнесом, для кандидатів на посади фахівців з питань реформ, «гаряча лінія» за номером 0800 503 644 щодо якості роботи державних установ; «гаряча лінія» підтримки національної онлайн платформи з цифрової грамотності за номером 0800 501 358; «гаряча лінія» «Протидія торгівлі людьми, запобігання та протидія домашньому насильству, насильству за ознакою статі та насильству стосовно дітей»; «гаряча лінія» з прийому звернень у рамках реалізації державної програми компенсацій для підприємців «доступні кредити 5-7-9 %». Проведено роботу з підготовки прийому звернень через офіційну сторінку в соціальній мережі Facebook.

Продовжується робота над отриманням повідомлень через чати за допомогою месенджерів до Мінцифри (у рамках проекту «Цифрова держава» через «чат ДіЯ» і з питань підтримки підприємців малого та середнього бізнесу), а також Мінсоцполітики з питань соціального захисту.

З масиву звернень, отриманих різними каналами комунікації, на 61 454 звернення (49,5 % від загального числа), що не потребували розгляду органів (Офісу), працівники Центру надали заявникам консультації та роз’яснення, а також довідкову інформацію. Роз’яснення надавалися також через веб-сайт, чати та офіційну сторінку Центру в соціальній мережі Facebook (8 503). Більшість звернень (62 758 або 50,5 %) потребувала розгляду Офісом Президента України, органами виконавчої влади, державними колегіальними органами і Секретаріатом Кабінету Міністрів України.

Питання, які надійшли у лютому ц.р. та були найбільш актуальними у зверненнях: комунального господарства (15 360); соціального захисту населення (12 924); діяльності посадових і службових осіб, корупції (3 927); пенсійного забезпечення (3 485); роботи органів юстиції (2 643); охорони здоровʼя (2 515); дотримання законності, громадського порядку та протидії злочинності (2 176);  фінансової політики (2 100).

Зменшилося надходження звернень:  у 1,5 раза з питань пенсійного забезпечення (3 482 проти 5 128),  у 1,3 раза щодо обороноздатності та проведення ООС (943 проти 1 291).

У розрахунку кількості звернень на 10 тисяч населення, за регіональним розподілом, у зверненнях мали першість питання: комунальне господарство – м. Київ, Дніпропетровська область; соціальний захист населення – м. Київ, Дніпропетровська та Херсонська області; діяльність посадових і службових осіб, корупція – м. Київ, Полтавська, Запорізька області; пенсійне забезпечення – м. Київ, Дніпропетровська, Харківська області; робота органів юстиції – м. Київ, Дніпропетровська та Київська області; охорона здоров’я – м. Київ, Дніпропетровська та Київська області; дотримання законності, громадського порядку та протидії злочинності – м. Київ, Полтавська область; фінансова політика – м. Київ, Дніпропетровська та Полтавська області; діяльність органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування – м. Київ, Дніпропетровська та Херсонська області; аграрна політика і земельні відносини – Сумська, Кіровоградська та Хмельницька області; будівництво та благоустрій – м. Київ, Київська та Дніпропетровська області; оплата праці – м. Київ, Дніпропетровська область.

У цілому найбільш активно зверталися, в розрахунку на 10 тисяч населення (за середнього показника по Україні 21,7 звернення) жителі м. Києва (85,5), Дніпропетровської (37,7), Харківської (28,1), Херсонської (25,4), Полтавської (25,4), Київської (24,5) областей, найменш активно – Закарпатської (9,3), Тернопільської (9,7), Волинської (10,1) та Луганської (10,2) областей. Дані показники (у розрахунку на чисельність населення на певній території) свідчать про найбільшу концентрацію проблем у місті Києві, Дніпропетровській та Харківської областях.

Упродовж лютого Офісом Президента України, органами виконавчої влади, державними колегіальними органами і Секретаріатом Кабінету Міністрів України розглянуто 60 788 звернень (у січні – 68 438) , зареєстрованих на урядовій «гарячій лінії» (з урахуванням надісланих раніше). Аналіз наявних у базі даних Центру результатів їх розгляду свідчить, що питання, порушені у 7,4 % з них, вирішено позитивно. На питання, порушені у 91,9 % звернень, заявникам надано роз’яснення норм законодавства або повідомлено про необхідність вжиття додаткових дій для їх вирішення. Звернення, у т. ч. анонімні, що не потребували надання відповіді, становили 0,2 %. На 0,5 % розглянутих звернень заявникам відмовлено, оскільки вирішення порушених питань не передбачено законодавством або можливе лише у судовому порядку.

Заявниками висловлено 237 подяк (у т. ч. 82 – працівникам Центру) за сприяння у вирішенні порушених ними у зверненнях питань, зокрема: Президенту України – за сприяння в евакуації громадян України та групи іноземців з Китаю; Кам’янському міському голові та керівнику комунального виробничого підприємства Кам’янської міської ради «Міськводоканал» – за оперативне вирішення питання щодо поновлення у місті водопостачання; працівникам Вінницької облдержадміністрації та Магдалинівської райдержадміністрації Дніпропетровської області – за надання матеріальної допомоги.