Урядовий контактний центр

Урядова "гаряча лінія"
– Урядова «Гаряча лінія» для дзвінків із-за кордону (оплата за тарифами відповідного оператора зв’язку)

– «Гаряча лінія» з питань Міністерства оборони України

– «Гаряча лінія» із соціальних питань

– «Гаряча лінія» з питань протидії торгівлі людьми та домашньому насильству

– лінія довіри РНБО з питань контрабанди та корупції на митниці

– «Гаряча лінія» з питань освіти для мешканців тимчасово окупованих територій

– «Гаряча лінія» Міндовкілля на зв’язку з питань захисту довкілля та природних ресурсів України

– «Гаряча лінія» з питань безпеки дітей в Інтернеті
Гаряча лінія для громадян з порушенням слуху:

Зателефонувати зараз
Урядова “гаряча лінія” 1545(webcall)
Пн-Чт 9:00 – 18:00, Пт 9:00 – 16:45

Інформація про звернення до органів виконавчої влади, що надійшли на урядову «гарячу лінію», Урядовий портал та веб-сайт Урядового контактного центру у жовтні 2016 року

У жовтні 2016 року Урядовим контактним центром забезпечено функціонування урядової «гарячої лінії», приймання, попереднє опрацювання і оперативне надсилання за належністю на розгляд органам виконавчої влади та Секретаріату Кабінету Міністрів України звернень заявників. З 1 листопада ц. р. Центр повністю забезпечив перехід урядової «гарячої лінії» для приймання звернень на короткий телефонний номер 1545.

За місяць прийнято 170 685 звернень, у тому числі 4 334 – електронних. На 101 855 звернень (59,7 % від отриманих), що не потребували розгляду органами влади, фахівці Центру надали заявникам роз’яснення норм законодавства і довідкову інформацію.

Як показує аналіз, на підвищення актуальності соціальної проблематики вказує збільшення, порівняно з жовтнем 2015 року, питомої ваги звернень з питань соціального захисту населення, що надіслані для відповідного реагування органам виконавчої влади. Серед звернень, надісланих органам влади, питання соціального захисту, пенсійного забезпечення і житлово-комунального господарстваскладають в сукупності майже 66 %.

Незмінно актуальним важливим для заявників залишалося надання субсидії на оплату житлово-комунальних послуг: майже 42 % загальної кількості отриманих звернень становлять питання щодо оформлення та отримання субсидії. На прохання заявників на більшість із них (75,1 %) працівники Центру відразу ж надавали консультаційну допомогу.

Суттєвим доповненням до системи надання субсидії стало запровадження згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 19 жовтня ц. р. № 744 можливості споживачам комунальних послуг, які не мають житлової субсидії, сплачувати рахунки за теплопостачання рівними частинами протягом року. З прийняттям цього урядового рішення громадяни  стали проявляти інтерес до даного нововведення.

Із 170 685 зареєстрованих звернень надіслано органам виконавчої влади та Секретаріату Кабінету Міністрів на розгляд 68 830(40,3 % від загальної кількості). За тематичною спрямованістю у них переважали питання: соціального захисту населення – 25 903 (37,6 %), комунального господарства – 17 662 (25,7 %), діяльності посадових, службових осіб, корупції – 4 933 (7,2 %), пенсійного забезпечення – 1 808 (2,6 %).

У розрахунку на 10 тисяч населення найчастіше надходили звернення (при середньому показнику по Україні 14,8 звернення) від жителів м. Києва (35,2), Дніпропетровської (30,3), Херсонської (28,4), Харківської (21,4), Миколаївської (20,3), Кіровоградської (19,9) областей, найменше – Тернопільської (6,2), Закарпатської (6,2), Волинської (6,3) областей.

Упродовж місяця від заявників отримано 325 подяк на адресу органів виконавчої влади та Центру за сприяння у вирішенні порушених питань.