Урядовий контактний центр

Урядова "гаряча лінія"
– Урядова «Гаряча лінія» для дзвінків із-за кордону (оплата за тарифами відповідного оператора зв’язку)

– «Гаряча лінія» з питань Міністерства оборони України

– «Гаряча лінія» із соціальних питань

– «Гаряча лінія» з питань протидії торгівлі людьми та домашньому насильству

– лінія довіри РНБО з питань контрабанди та корупції на митниці

– «Гаряча лінія» з питань освіти для мешканців тимчасово окупованих територій

– «Гаряча лінія» Міндовкілля на зв’язку з питань захисту довкілля та природних ресурсів України

– «Гаряча лінія» з питань безпеки дітей в Інтернеті
Гаряча лінія для громадян з порушенням слуху:

Зателефонувати зараз
Урядова “гаряча лінія” 1545(webcall)
Пн-Чт 9:00 – 18:00, Пт 9:00 – 16:45

Інформація про звернення до органів виконавчої влади, що надійшли на урядову «гарячу лінію», Єдиний веб-портал органів виконавчої влади України та веб-сайт Урядового контактного центру у вересні 2018 року

З усіх регіонів України та ізза її меж на урядову «гарячу лінію», функціонування якої забезпечує Урядовий контактний центр (Центр), надійшло 103 023 звернення (у серпні – 109 850), у тому числі електронних – 6 034 (отриманих через Урядовий портал – 642 та веб-сайт Центру – 5 392). На 48 634 звернення, що не потребували розгляду в органах виконавчої влади, працівники Центру надали заявникам консультації та роз’яснення щодо норм законодавства, а також необхідну довідкову інформацію. Більшість звернень (52,8 % від загальної кількості) було надіслано на розгляд відповідним органам виконавчої влади та Секретаріату Кабінету Міністрів.

Пріоритетним для громадян залишається комплекс питань соціального захисту населення. Заявників турбували питання, пов’язані з введенням нових вимог для отримання житлової субсидій, що скоротило кількість її отримувачів, відмови у її наданні та невиплата після призначення та інші.

Центр продовжує інформаційно-роз’яснювальну складову своєї діяльності, у тому числі з використанням веб-сайту та офіційної сторінки в соціальній мережі Facebook. Користувачами цих інформаційних ресурсів здійснено понад 52,2 тис. візитів, близько 2,6 тис. громадян ознайомилися з публікаціями Центру в мережі Facebook. Зафіксовано близько 3,3 тис. візитів із-за кордону (83 країни), більшість яких були із США, Росії, Німеччини та Польщі.

Майже 90 % звернень, що потребували невідкладного реагуванняорганів влади, були спричинені проблемами у сфері охорони здоров’я. Оперативно опрацьовувалися звернення щодо ліквідації наслідків негоди, яка призвела до численних пошкоджень повітряних ліній електропередачі у Донецькій та Луганській областях; ліквідації лісової пожежі у Кіровоградській області, знешкодження вибухонебезпечних предметів тощо.

На розгляд органам виконавчої влади і Секретаріату Кабінету Міністрів надіслано 54 389 звернень (52,8 % від загальної кількості). Найбільш актуальними для заявників, що потребували розгляду їх звернень органами влади, були питання: соціального захисту населення (13 745, або 25,3 %), комунального господарства (9 617, або 17,7 %), пенсійного забезпечення (4 726, або 8,7 %), діяльності посадових, службових осіб (3 157, або 5,8 %), будівництва та благоустрою (2 456, або 4,5 %), охорони здоров’я (2 119, або 3,9 %). З питань культури, мовної політики і туризму органам виконавчої влади надіслано 104 звернення, що становить 0,2 % від усіх звернень (у тому числі з питань мовної політики – 14 звернень).

Найчастіше, у розрахунку на 10 тисяч населення, зверталися (за середнього показника по Україні 11,4 звернення) жителі м. Києва (29,8), Дніпропетровської (22,7), Херсонської (17,2), Харківської (15,7) областей та найменше – Тернопільської (4,7), Закарпатської (4,8), Волинської (5,4) областей.

За сприяння у вирішенні порушених питань заявники висловили 281 подяку на адресу посадових осіб органів державної влади та працівників Центру.