Урядовий контактний центр

Урядова "гаряча лінія"
– Урядова «Гаряча лінія» для дзвінків із-за кордону (оплата за тарифами відповідного оператора зв’язку)

– «Гаряча лінія» з питань Міністерства оборони України

– «Гаряча лінія» із соціальних питань

– «Гаряча лінія» з питань протидії торгівлі людьми та домашньому насильству

– лінія довіри РНБО з питань контрабанди та корупції на митниці

– «Гаряча лінія» з питань освіти для мешканців тимчасово окупованих територій

– «Гаряча лінія» Міндовкілля на зв’язку з питань захисту довкілля та природних ресурсів України

– «Гаряча лінія» з питань безпеки дітей в Інтернеті
Гаряча лінія для громадян з порушенням слуху:

Зателефонувати зараз
Урядова “гаряча лінія” 1545(webcall)
Пн-Чт 9:00 – 18:00, Пт 9:00 – 16:45

Інформація про звернення до органів виконавчої влади, що надійшли на урядову «гарячу лінію», Урядовий портал та веб-сайт Урядового контактного центру у травні 2016 року

У травні 2016 року Урядовий контактний центр (Центр) відповідно до визначених функцій і завдань забезпечив приймання, реєстрацію, попереднє опрацювання і надсилання за належністю на розгляд органам виконавчої влади та Секретаріату Кабінету Міністрів звернень громадян на урядову «гарячу лінію».

За місяць надійшло 166 762 дзвінки, що на 13,1 тис. більше порівняно з травнем 2015 року, зареєстровано 125 750 звернень, у тому числі 2 880 електронних, отриманих через Урядовий портал та веб-сайт Центру. На питання, порушені у 70 546 зверненнях (56,1 % від отриманих), що не потребували опрацювання органами влади, фахівці Центру надали заявникам роз’яснення законодавства та необхідну довідкову інформацію.

На виконання доручення Прем’єр-міністра України, наданого під час відвідання Урядового контактного центру, та відповідного доручення  Міністра Кабінету Міністрів Центром з 11 травня ц. р. запроваджено «гарячу лінію» для підприємців – 0 800 503 045. В отриманих зверненнях (254) відображено низку проблем, що заважають розвитку підприємництва.

Органам виконавчої влади та Секретаріату Кабінету Міністрів для предметного розгляду надіслано 55 204 звернення (43,9 %). Переважно в них порушено питання: соціального захисту населення – 16 535 (30,0 %), комунального господарства – 6 871 (12,4 %), пенсійного забезпечення – 6 087 (11,0 %), діяльності посадових, службових осіб, корупції – 4 804 (8,7 %).

Із розрахунку на 10 тисяч населення найчастіше зверталися (при середньому показнику по Україні 11,0 звернення) жителі Херсонської (23,2), Дніпропетровської (23,2), Харківської (20,4), Миколаївської (16,8), Кіровоградської (16,5), Запорізької (16,0) областей та м. Києва (18,7).

Зареєстровано 311 подяк, адресованих органам виконавчої влади та Центру.