Урядовий контактний центр

Урядова "гаряча лінія"
– Урядова «Гаряча лінія» для дзвінків із-за кордону (оплата за тарифами відповідного оператора зв’язку)

– «Гаряча лінія» з питань Міністерства оборони України

– «Гаряча лінія» із соціальних питань

– «Гаряча лінія» з питань протидії торгівлі людьми та домашньому насильству

– лінія довіри РНБО з питань контрабанди та корупції на митниці

– «Гаряча лінія» з питань освіти для мешканців тимчасово окупованих територій

– «Гаряча лінія» Міндовкілля на зв’язку з питань захисту довкілля та природних ресурсів України

– «Гаряча лінія» з питань безпеки дітей в Інтернеті
Гаряча лінія для громадян з порушенням слуху:

Зателефонувати зараз
Урядова “гаряча лінія” 1545(webcall)
Пн-Чт 9:00 – 18:00, Пт 9:00 – 16:45

Відбулася міжнародна онлайн-дискусія з питань запобігання та протидії домашньому насильству

Сьогодні, 19 травня, в рамках реалізації проєкту «Реагування держави на домашнє насильство в Україні під час COVID-19»  на платформі ZOOM відбулася міжнародна онлайн-дискусія на тему «Досвід та кращі практики реагування на домашнє насильство під час COVID-19. Специфіка діяльності гарячих ліній, телефонів довіри». Захід організовано громадською організацією «Ла-Страда – Україна».

Участь в онлайн-дискусії взяли: Віце-президентка громадської організації «Ла Страда – Україна » Катерина Бороздіна (модератор онлайн-дискусії); директор Урядового контактного центру Ольга Холомєєва, перший заступник директора Олена Антоненко, заступник директора Дмитро Боднар; працівник Секретаріату Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини Валентина Осадча; представниця міжнародного громадського об’єднання «Гендерні перспективи» (Білорусь) Анна Коршун; представники центральних органів виконавчої влади; Координаційного центру з надання правової допомоги; представники «гарячої лінії» 1547 та ін.

Відкриваючи захід, Віце-президентка громадської організації «Ла Страда – Україна» Катерина Бороздіна зазначила, що пандемія COVID-19 негативно вплинула на ситуацію з домашнім насильством. Цьому сприяє перебування в замкнутому середовищі, незадоволення ситуацією, погіршення економічного стану, тимчасова відсутність роботи або робота вдома.

Представниця громадської організації «Ла Страда – Україна» Юлія Аносова презентувала результати опитування, проведеного з-поміж абоненток та абонентів Національної гарячій лінії з попередження домашнього насильства, торгівлі людьми та гендерної дискримінації та Національної гарячої лінії для дітей та молоді щодо проблем та потреб, з якими стикаються жертви домашнього насильства під час пандемії COVID-19 в Україні.

Директор Урядового контактного центру Ольга Холомєєва акцентувала увагу на тому, що під час карантину значно збільшилася кількість анонімних звернень, що надходять на «гарячу лінію» 1547 з протидії торгівлі людьми, запобігання та протидії домашньому насильству, насильству за ознакою статі та насильству стосовно дітей.  Аналіз звернень свідчить, що під час вимушеної ізоляції від домашнього насильства більше страждають жінки та діти. Їх кривдниками найчастіше є чоловіки. Відіграє свою роль і небажання самих постраждалих розголошувати сімейні проблеми, що тільки сприяє розвитку у кривдників відчуття безкарності. «Гаряча лінія» 1547 розпочала роботу 11 лютого 2020 року. З цього часу на лінію надійшло майже 41 тис. звернень.

У своєму виступі представниця Секретаріату Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини Валентина Осадча поінформувала про результати моніторингу додержання права на захист від домашнього насильства в умовах пандемії COVID-19.

Стосовно тенденцій та проблемних питань функціонування загальнонаціональної «гарячої лінії» для постраждалих від домашнього насильства в Білорусі повідомила представниця міжнародного громадського об’єднання «Гендерні перспективи» Анна Коршун.

Про діяльність підрозділу Національної поліції «102» в контексті реагування на виклики щодо домашнього насильства в умовах пандемії COVID-19 поінформував заступник начальника реагування Служби «102» Національної поліції Андрій Конашук.

Начальник управління забезпечення доступу до правової допомоги Координаційного центру з надання правової допомоги Наталія Марчук відзначила активну і плідну співпрацю з Урядовим контактним центром стосовно роботи «гарячої лінії» 1547 та Контактного центру системи безоплатної правової допомоги 0 800 213 103.  

Учасники дискусії ділилися досвідом та кращими практиками з метою  надання відповідей на актуальні питання щодо запобігання та протидії домашньому насильству.

За підсумками онлайн-дискусії було наголошено, що обмін кращими практиками реагування у випадках домашнього насильства в умовах пандемії COVID-19 буде корисним під час формування рекомендацій для органів державної влади, що здійснюють заходи у сфері запобігання та протидії домашньому насильству.