Урядовий контактний центр

Урядова "гаряча лінія"
– Урядова «гаряча лінія» для дзвінків із-за кордону (оплата за тарифами відповідного оператора зв’язку)

– «гаряча лінія» з питань Міністерства оборони України

– «гаряча лінія» із соціальних питань

– «гаряча лінія» з питань протидії торгівлі людьми та домашньому насильству

– «гаряча лінія» з питань енергозабезпечення «СТРУМ»

– «гаряча лінія» з питань освіти для мешканців тимчасово окупованих територій

– «гаряча лінія» Міндовкілля на зв’язку з питань захисту довкілля та природних ресурсів України

– «гаряча лінія» з питань безпеки дітей в Інтернеті
Гаряча лінія для громадян з порушенням слуху:

Зателефонувати зараз
Урядова “гаряча лінія” 1545(webcall)
Пн-Чт 9:00 – 18:00, Пт 9:00 – 16:45

Інформація про звернення до органів виконавчої влади, що надійшли на урядову «гарячу лінію» у березні 2019 року

У березні 2019 року зареєстровано 101 517 звернень, що надійшли через засоби телефонного зв’язку та мережу Інтернет (у т. ч. через Урядовий портал – 1 277). На 34 733 звернення (34,2 % від загального числа), що не потребували розгляду органів виконавчої влади, працівники Центру надали заявникам відповідні консультації та роз’яснення, а також довідкову інформацію. Більшість звернень (66 784) надіслано органам виконавчої влади і Секретаріату Кабінету Міністрів України для розгляду відповідно до компетенції.

У тематичній структурі звернень продовжують домінувати питання соціального захисту населення. У зв’язку із законодавчими нововведеннями, переважна більшість звернень стосувалася житлової субсидії (рішення Уряду щодо виплати субсидії готівкою ‒ монетизації). У розрахунку на 10 тис. населення тема субсидій найчастіше порушувалася жителями Сумської, Харківської, Дніпропетровської, Кіровоградської та Черкаської областей.

Упродовж місяця більш ніж удвічі збільшилося надходження звернень з питань пенсійного забезпечення, що спричинено масовими зверненнями стосовно нарахування і виплати доплат до пенсії, передбаченої рішенням Уряду від 20 лютого 2019 року № 124 (одноразова доплата до пенсії), та зверненнями з питань індексації пенсій.

Намітилась тенденція до суттєвого зменшення кількості звернень у комплексі питань комунального господарства, передусім за рахунок зменшення майже удвічі числа скарг щодо тарифної політики та завищення сум до сплати за спожиті комунальні послуги, а також в 1,4 раза – щодо відсутності та якості надання житлово-комунальних послуг.

У сукупності звернення з питань соціального захисту, пенсійного забезпечення та комунального господарства становили 59,2 % від усіх зареєстрованих звернень.

На запроваджену за дорученням Прем’єр-міністра України «гарячу лінію» для підприємців від суб’єктів підприємництва отримано 347 звернень. На розгляд органам виконавчої влади надіслано 270 звернень, адресовані переважно ДФС, Мін’юсту, Держпраці, Національній поліції та місцевим органам влади.

Більше надійшло скарг підприємців на дії посадових осіб під час проведення перевірок територіальними управліннями Держпраці (насамперед у Львівській області).

Більше половини звернень невідкладного характеру (66) були спричинені проблемами у сфері охорони здоров’я, насамперед незабезпеченням тяжкохворих медичними препаратами на пільгових умовах. Оперативного реагування потребували також звернення щодо ліквідації пожеж, термінового проведення ремонту аварійних ліній електропередачі (у т. ч. пошкоджених внаслідок буревію), систем водопостачання у житлових будинках тощо.

Більшість зареєстрованих звернень (66 784) надіслано на розгляд органам виконавчої влади і Секретаріату Кабінету Міністрів України (65,8 % від загальної кількості). Найбільш актуальними для заявників питаннями, що потребували предметного розгляду їх звернень органами влади, були: соціальний захист населення (18 948, або 28,4 %), пенсійне забезпечення (15 520, або 23,2 %), комунальне господарство (10 074, або 15,1 %), діяльність посадових, службових осіб (2 599, або 3,9 %), робота органів юстиції (1 770, або 2,7 %), охорона здоров’я (1 753, або 2,6 %).

Тематична структура звернень, що надійшли на урядову
«гарячу лінію» і надіслані на розгляд органам виконавчої влади, Секретаріату Кабінету Міністрів України
у березні 2019 року (у %)

Серед основних питань, що порушувалися громадянами з різних регіонів (у розрахунку на 10 тис. населення): соціальний захист населення, де мали першість – Дніпропетровська, Харківська, Сумська області; пенсійне забезпеченняДніпропетровська, Харківська, Херсонська та Полтавська області; комунальне господарствоДніпропетровська, Харківська, Запорізька області; діяльність органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядуванням. Київ, Дніпропетровська і Сумська області; діяльність посадових і службових осібм. Київ, Львівська, Дніпропетровська області; робота органів юстиціїм. Київ, Київська, Дніпропетровська області; охорона здоров’ям. Київ, Дніпропетровська, Київська області; дотримання законності, громадського порядку та протидія злочинності м. Київ, Дніпропетровська, Одеська, Черкаська області; оплата працім. Київ, Дніпропетровська, Чернігівська області; будівництво та благоустрійм. Київ, Київська, Дніпропетровська та Чернігівська області.

У цілому найчастіше, у розрахунку на 10 тисяч населення, зверталися (за середнього показника по Україні 14,8 звернення) заявники з м. Києва (29,1), Дніпропетровської (27,5), Харківської (23,0), Сумської (20,2), Херсонської (19,1), Запорізької (17,4), Полтавської (17,2) областей та найменше – Закарпатської (6,0), Тернопільської (7,7), Рівненської (8,8), Луганської (8,9), Волинської (8,9) областей.

Від заявників отримано 254 подяки за сприяння у вирішенні порушених питань, зокрема: Уряду – за надання житлової субсидії та її монетизацію; Міністерству охорони здоров’я – за проведення медичної реформи та підвищення заробітної плати працівникам медичних установ; керівництву департаменту охорони здоров’я Запорізької міської ради – за організацію надання у медзакладах м. Запоріжжя медичної допомоги ветеранам війни – учасникам бойових дій.