Урядовий контактний центр

Урядова "гаряча лінія"
– Урядова «Гаряча лінія» для дзвінків із-за кордону (оплата за тарифами відповідного оператора зв’язку)

– «Гаряча лінія» з питань Міністерства оборони України

– «Гаряча лінія» із соціальних питань

– «Гаряча лінія» з питань протидії торгівлі людьми та домашньому насильству

– лінія довіри РНБО з питань контрабанди та корупції на митниці

– «Гаряча лінія» з питань освіти для мешканців тимчасово окупованих територій

– «Гаряча лінія» Міндовкілля на зв’язку з питань захисту довкілля та природних ресурсів України

– «Гаряча лінія» з питань безпеки дітей в Інтернеті
Гаряча лінія для громадян з порушенням слуху:

Зателефонувати зараз
Урядова “гаряча лінія” 1545(webcall)
Пн-Чт 9:00 – 18:00, Пт 9:00 – 16:45

Інформація про звернення до органів виконавчої влади, що надійшли на урядову «гарячу лінію» у жовтні 2019 року

На урядову «гарячу лінію» прийнято 113 925 звернень громадян (у тому числі 7 539 електронних, що надійшли через Урядовий портал (1 080) і веб-сайт Урядового контактного центру) ‒ на 15 % більше, ніж попереднього місяця, та є найвищим показником надходження звернень цього року. На 44 021 звернення (38,6 % від загальної кількості), що не вимагали розгляду органами виконавчої влади, працівники Центру надали заявникам роз’яснення щодо норм законодавства з актуальних питань, а також необхідну довідкову інформацію.

У проблематиці звернень першу позицію відновили питання соціального захисту населення через суттєве підвищення актуальності питань житлової субсидії (в 1,5 раза порівняно з вереснем ц. р.).

Початок опалювального сезону, нерозв’язані проблеми комунальної сфери та стан житлового фонду спричинили збільшення надходження звернень з комплексу питань комунального господарства (у 1,3 раза). Постійною темою цих звернень є критика невідповідності рівня оплати комунальних послуг якості їх надання комунальними підприємствами та ОСББ.

Другий місяць поспіль знижується число звернень з питань пенсійного забезпечення через зменшення кількості звернень пенсіонерів, невдоволених проведенням масового перерахунку розміру пенсії, та повідомлень про затримку її виплати.

У цілому звернення з питань соціального захисту, комунального господарства та пенсійного забезпечення становили 43,4 % від усіх зареєстрованих звернень.

Для представників бізнесу актуальними залишаються питання практичного застосування оновлених Критеріїв ризиковості платника податку та критеріїв ризиковості здійснення операцій. Суб’єкти господарювання сподіваються на виконання АТ «Укрзалізниця» договірних відносин та потребують фінансової підтримки з боку Уряду через реалізацію державних програм, зокрема в агросекторі.

Збільшення кількості звернень невідкладного характеру (240 проти 205) відбулося за рахунок скарг стосовно затримки підключення опалення у навчальних закладах. Загалом майже 84 % звернень, що потребували невідкладного реагування, були спричинені проблемами у сфері охорони здоров’я, переважно незабезпеченням хворих на цукровий діабет та інші тяжкі захворювання медичними препаратами на пільгових умовах. Оперативного реагування потребували також звернення щодо термінового проведення ремонту пошкоджених ліній електропередачі, систем опалення, водо- та електропостачання житлового сектора.

Більшість звернень (61,4 % від загального числа звернень) надіслано органам виконавчої влади, іншим держорганам і Секретаріату Кабінету Міністрів України. За тематичною спрямованістю у зверненнях переважали питання: комунальне господарство (26,8 % від числа звернень надісланих на розгляд), соціальний захист населення (18,4 %), діяльність посадових, службових осіб (5,9 %), пенсійне забезпечення (5,1 %), будівництво та благоустрій (4,2 %), дотримання законності, громадського порядку та протидія злочинності (3,9 %), охорона здоров’я (3,8 %).

У розрахунку на 10 тисяч населення найбільше число звернень надійшло (при середньому показнику 14,9 звернень по Україні) з м. Києва (41,9), Дніпропетровської (31,4), Харківської (20,9), Херсонської (17,1), Кіровоградської (17,0) областей та найменшеЗакарпатської (6,7), Тернопільської (6,7), Волинської (7,0), Луганської (8,6) областей. Зазначені показники є певними індикаторами сконцентрованості соціально чутливих проблем у регіонах.

Тематична структура звернень, що надійшли на урядову «гарячу лінію» і надіслані на розгляд органам виконавчої влади, Секретаріату Кабінету Міністрів України у жовтні 2019 року (%)

Основними питаннями, що порушувалися громадянами з різних регіонів (у розрахунку на 10 тис. населення), були: комунальне господарство, де лідерами є м. Київ, Дніпропетровська, Харківська області; соціальний захист населенняХерсонська, Кіровоградська, Дніпропетровська, Полтавська області; діяльність посадових і службових осібм. Київ, Полтавська та Дніпропетровська області; пенсійне забезпеченняДніпропетровська, Харківська, Донецька, Кіровоградська області, м. Київ; будівництво та благоустрійДніпропетровська область, м. Київ, Київська, Львівська області; дотримання законності, громадського порядку та протидія злочинності м. Київ, Дніпропетровська, Одеська області; охорона здоров’яДніпропетровська область, м. Київ, Миколаївська та Запорізька області; робота органів юстиціїм. Київ, Київська, Дніпропетровська, Житомирська області; оплата праціДніпропетровська область, м. Київ, Харківська, Чернігівська області. Таким чином, як абсолютні, так і відносні показники свідчать про концентрацію у місті Києві та Дніпропетровській області більшості проблем, що турбують громадян, які звертаються на урядову «гарячу лінію».

За сприяння у вирішенні порушених питань заявниками висловлено близько чотирьохсот подяк, зокрема: працівникам Управління Держпраці у Вінницькій області – у виплаті заборгованої заробітної плати; секретарю Михайлівсько-Рубежівської сільської ради Києво-Святошинського району Київської області – у проведенні ремонту доріг та вуличного освітлення у с. Михайлівка-Рубежівка; керівництву Управління соціального захисту населення Сквирської райдержадміністрації Київської області – за допомогу в оформленні документів для постановки на пільгову чергу на забезпечення житлом учасника бойових дій у зоні проведення ООС; працівникам військово-цивільної адміністрації міста Красногорівка Мар’їнського району Донецької області – за допомогу в отриманні гуманітарної допомоги.