Урядовий контактний центр

Урядова "гаряча лінія"
– Урядова “гаряча лінія” для дзвінків із-за кордону (оплата за тарифами відповідного оператора зв’язку)

– “Гаряча лінія” для кандидатів на посади фахівців нової державної служби

– “Гаряча лінія” для підприємців

– “Гаряча лінія” з питань освіти для мешканців тимчасово окупованих територій (оплата за тарифами відповідного оператора зв’язку)

– “Гаряча лінія” державної митної служби України

– “Гаряча лінія” для консультації людей з інвалідністю
Гаряча лінія для громадян з порушенням слуху:

Зателефонувати зараз
Урядова “гаряча лінія” 1545(skype)
Урядова “гаряча лінія” 1545(webcall)
Пн-Чт 9:00 – 18:00, Пт 9:00 – 16:45

Інформація про звернення до органів виконавчої влади, що надійшли на урядову «гарячу лінію» у травні 2020 року

На урядовій «гарячій лінії» зареєстровано 138 682 звернення (у квітні 2020 року – 139 657), що надійшли через засоби телефонного зв’язку, у т. ч. за допомогою спеціалізованих «гарячих ліній» – 123 583 і технології Skype – 11, а також Інтернет – 9 732 електронних звернень (зокрема через веб-сайт Офіційного інтернет-представництва Президента України – 1 257, Урядовий портал – 941, веб-сайт Урядового контактного центру (Центр) – 7 534).
Центром цілодобово надаються консультації, роз’яснення та довідкова інформація заявникам за допомогою спеціалізованих сервісів, а саме: спеціалізованої лінії для громадян України з порушенням слуху за допомогою послуги «Web-комунікація для громадян з порушенням слуху»; інформаційно-довідкових служб: «Протидія контрабанді та корупції під час митного оформлення товарів»; «телефон довіри» Апарату РНБО України для повідомлень про випадки контрабанди та корупції під час митного оформлення товарів, а також про дії, що мають ознаки ухилення від сплати митних платежів; «гарячої лінії» щодо питань протидії поширення коронавірусної інфекції (SARS-CoV-2) в Україні; «гарячих ліній» з питань земельної реформи, для підприємців за номером 0800 503 045, для кандидатів на посади фахівців з питань реформ; «гарячої лінії» підтримки національної онлайн платформи з цифрової грамотності за номером 0800 501 358; «гарячої лінії» «Протидія торгівлі людьми, запобігання та протидія домашньому насильству, насильству за ознакою статі та насильству стосовно дітей»; «гарячої лінії» з прийому звернень у рамках реалізації державної програми компенсацій для підприємців «доступні кредити 5-7-9 %»; «гарячої лінії» з питань освіти для мешканців тимчасово окупованих територій за номером 0 800 504 425.
Продовжується прийом повідомлень через чати за допомогою месенджерів до МЗС (у рамках отримання повідомлень від громадян України, що перебувають за кордоном та потребують допомоги під час пандемії коронавірусу в світі); до Мінцифри (у рамках проекту «Цифрова держава» через «чат ДіЯ» і з питань підтримки підприємців малого та середнього бізнесу), а також Мінсоцполітики з питань соціального захисту.

З масиву звернень, отриманих різними каналами комунікації, більшість (86 484 звернення або 62,4 % від загального числа), що не потребували розгляду органів (Офісу), опрацьовані працівниками Центру з наданням заявникам консультацій та роз’яснень, а також довідкової інформації. Роз’яснення надавалися також через веб-сайт, чати та офіційну сторінку Центру в соціальній мережі Facebook.
Значно менше звернень (52 198 або 37,6 %) потребували розгляду Офісом Президента України, органами виконавчої влади, державними колегіальними органами і Секретаріатом Кабінету Міністрів України.
Найбільш актуальними, як і попереднього місяця, були питання: соціального захисту населення (23 258 звернень); діяльності органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування (18 129); комунального господарства (7 844); роботи органів юстиції (5 110); діяльності посадових і службових осіб, корупції (3 221). Окрім того, спостерігалося зростання кількості звернень з питань пенсійного забезпечення (з 7 192 до 14 578), а також зменшення звернень стосовно розповсюдження коронавірусу (з 27 993 до 14 451) та фінансової політики (з 5 808 до 4 434).

У розрахунку кількості звернень на 10 тисяч населення, за регіональним розподілом, у зверненнях мали першість питання: соціальний захист населення – м. Київ, Херсонська та Дніпропетровська області; діяльність органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування – м. Київ, Дніпропетровська область; пенсійне забезпечення – м. Київ, Дніпропетровська, Харківська області; коронавірус – м. Київ, Дніпропетровська та Херсонська області; комунальне господарство – м. Київ, Дніпропетровська, Харківська та Запорізька області; робота органів юстиції – м. Київ, Полтавська та Київська області; фінансова політика – м. Київ, Дніпропетровська та Миколаївська області; діяльність посадових і службових осіб, корупція – м. Київ, Одеська, Запорізька та Полтавська області; дотримання законності, громадського порядку та протидії злочинності – м. Київ, Миколаївська область; охорона здоров’я – м. Київ, Дніпропетровська область; будівництво та благоустрій – м. Київ, Дніпропетровська, Житомирська області; аграрна політика і земельні відносини – Кіровоградська, Сумська та Вінницька області; функціонування мереж зв’язку – м. Київ, Львівська область; оплата праці – м. Київ, Харківська, Дніпропетровська області.
У цілому найбільш активно зверталися, в розрахунку на 10 тисяч населення (за середнього показника по Україні 22,1 звернення), жителі м. Києва (86,9), Дніпропетровської (35,3), Харківської (28,6), Херсонської (26,5), Київської (25,9), Полтавської (24,8) областей, найменш активно – Тернопільської (9,3), Луганської (9,8) та Закарпатської (10,2) областей. Дані показники (у розрахунку на чисельність населення на певній території) свідчать про найбільшу концентрацію проблем у місті Києві та Дніпропетровській області.

Упродовж травня Офісом Президента України, органами виконавчої влади, державними колегіальними органами і Секретаріатом Кабінету Міністрів України розглянуто, з урахуванням надісланих раніше, 49 801 звернення, зареєстрованих на урядовій «гарячій лінії». Аналіз наявних у базі даних Центру результатів їх розгляду свідчить, що питання, порушені у 5,2 % з них, вирішено позитивно. На питання, порушені у 94,0 % звернень, заявникам надано роз’яснення норм законодавства або повідомлено про необхідність вжиття додаткових дій для їх вирішення. Звернення, у т. ч. анонімні, що не потребували надання відповіді, становили 0,4 %. На 0,4 % розглянутих звернень заявникам надано відмову, оскільки вирішення порушених питань не передбачено законодавством або можливе лише у судовому порядку.

Від заявників отримано 390 подяк (у т. ч. 112 – працівникам Центру) за сприяння у вирішенні порушених ними питань, зокрема: Президенту України – за підвищення розміру пенсійного забезпечення та виплату доплати до пенсії у розмірі 1 000 грн.; голові Махнівської ОТГ та старості с. Перемога Козятинського району Вінницької області – за надання матеріальної допомоги і доставку медикаментів та продуктів харчування особам похилого віку під час карантину; Київському міському
голові – за підтримку Київського міського центру соціальних служб для сім’ї, дітей, молоді, в якому осіб з інвалідністю забезпечують транспортними засобами; працівникам пожежно-рятувальних підрозділів ГУ ДСНС України у Львівській та Херсонській
областях – за оперативне реагування на виклики щодо пожеж у житлових будинках у м. Дрогобичі Львівської області та м. Херсоні.