Урядовий контактний центр

Урядова "гаряча лінія"
– Урядова “гаряча лінія” для дзвінків із-за кордону (оплата за тарифами відповідного оператора зв’язку)

– “Гаряча лінія” для кандидатів на посади фахівців з питань реформ

– “Гаряча лінія” для підприємців

– “Гаряча лінія” з питань освіти для мешканців тимчасово окупованих територій (оплата за тарифами відповідного оператора зв’язку)

– “Гаряча лінія” державної митної служби України

– “Гаряча лінія” для консультації людей з інвалідністю
Гаряча Skype-лінія для громадян з порушенням слуху:
Інформація про звернення до органів виконавчої влади, що надійшли на урядову «гарячу лінію» у березні 2020 року

На урядовій «гарячій лінії» зареєстровано 124 085 звернень (у лютому 2019 року – 124 212 ), що надійшли через засоби телефонного зв’язку, у т. ч. за допомогою спеціалізованих «гарячих ліній» – 17 607 і технології Skype – 15, а також Інтернет – 10 509 електронних звернень (зокрема через Урядовий портал – 1 260, веб-сайт Офіційного інтернет-представництва Президента України – 1 418, веб-сайт Центру – 7 831).

Центром цілодобово заявникам надаються консультації, роз’яснення та довідкова інформація. У березні запроваджено роботу «гарячої лінії» МОН для осіб з окупованих територій та ВПО з питань освіти, у доповнення до вже існуючих спеціалізованих сервісів, а саме: спеціалізованої лінії для громадян України з порушенням слуху за допомогою послуги «Web-комунікація для громадян з порушенням слуху»; інформаційно-довідкових служб «Консультування та забезпечення зворотного зв’язку для осіб з інвалідністю», «Протидія контрабанді та корупції під час митного оформлення товарів»; телефону довіри Апарату РНБО України для повідомлень про випадки контрабанди та корупції під час митного оформлення товарів, а також про дії, що мають ознаки ухилення від сплати митних платежів; «гарячих ліній» з питань земельної реформи, для підприємців за номером 0800 503 045, для боротьби з гральним бізнесом, для кандидатів на посади фахівців з питань реформ; «гарячої лінії» за номером 0800 503 644 щодо якості роботи державних установ; «гарячої лінії» підтримки національної онлайн платформи з цифрової грамотності за номером 0800 501 358; «гарячої лінії» «Протидія торгівлі людьми, запобігання та протидія домашньому насильству, насильству за ознакою статі та насильству стосовно дітей»; «гарячої лінії» з прийому звернень у рамках реалізації державної програми компенсацій для підприємців «доступні кредити 5-7-9 %».

Започатковано роботу над отриманням повідомлень через чати за допомогою месенджерів до МЗС (для отримання повідомлень від громадян України, що перебувають за кордоном та потребують допомоги під час пандемії коронавірусу в світі). При цьому і надалі здійснюється отримання повідомлень через чати за допомогою месенджерів до Мінцифри (чат «ДіЯ» і з питань підтримки підприємців малого та середнього бізнесу), а також Мінсоцполітики з питань соціального захисту.

З масиву звернень, отриманих різними каналами комунікації, більшість (72 108 звернень або 58,1 % від загального числа), що не потребували розгляду органів (Офісу), опрацьовані працівниками Центру з наданням заявникам консультацій та роз’яснень, а також довідкової інформації. Роз’яснення надавалися також через веб-сайт, чати та офіційну сторінку Центру в соціальній мережі Facebook. 51 977 або 41,9 %, що потребували розгляду, надіслано до Офісу Президента України, органам виконавчої влади, державним колегіальним органам і Секретаріату Кабінету Міністрів України.

Найбільш актуальними, як і попереднього місяця, були питання: соціального захисту населення (16 427 звернень); діяльності органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування (15 922); комунального господарства (10 361); охорони здоров’я (6 468); роботи органів юстиції (4 268); фінансової політики (4 133); пенсійного забезпечення (3 901). Виключенням стали звернення з питань розповсюдження коронавірусу (зростання до 11 017 звернень), а також діяльності посадових і службових осіб, корупції, число яких значно зменшилося (з 4 237 до 3 541) та аграрної політики і земельних відносин, (з 3 014 до 2 088).

У розрахунку кількості звернень на 10 тисяч населення, за регіональним розподілом, у зверненнях мали першість питання: соціальний захист населенням. Київ, Дніпропетровська та Херсонська області; діяльність органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядуванням. Київ, Дніпропетровська область; коронавірусм. Київ, Дніпропетровська та Київська області; комунальне господарством. Київ, Дніпропетровська, Харківська та Запорізька області; охорона здоров’ям. Київ, Дніпропетровська та Київська область;  робота органів юстиціїм. Київ, Київська та Дніпропетровська області; фінансова політика м. Київ, Дніпропетровська та Полтавська область; пенсійне забезпеченням. Київ, Дніпропетровська, Харківська області; діяльність посадових і службових осіб, корупція м. Київ, Запорізька та Полтавська області; дотримання законності, громадського порядку та протидії злочинності м. Київ, Дніпропетровська область; аграрна політика і земельні відносини Кіровоградська, Сумська та Полтавська області; захист прав споживачівм. Київ, Дніпропетровська, Харківська області; будівництво та благоустрійм. Київ, Київська, Дніпропетровська області; оплата праці м. Київ, Дніпропетровська, Київська області.

У цілому найбільш активно зверталися, в розрахунку на 10 тисяч населення (за середнього показника по Україні 19,5 звернення) жителі м. Києва (81,1), Дніпропетровської (33,8), Харківської (24,9), Запорізької (23,7), Київської (23,4), Херсонської (22,9) областей, найменш активно – Тернопільської (7,9), Закарпатської (8,1), Луганської (8,7) та Волинської (8,8) областей. Дані показники (у розрахунку на чисельність населення на певній території) свідчать про найбільшу концентрацію проблем у місті Києві та Дніпропетровській області.

До комплексу питань соціального захисту населення та комунального господарства, що домінують щомісячно у проблематиці звернень отриманих у цьому році, активно додалися питання, пов’язані з поширенням на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, у тому числі звернення, що стосуються наслідків запровадження надзвичайної ситуації та введення протиепідеміологічних заходів в країні.

За сприяння у вирішенні порушених у зверненнях питань заявники висловили 311 подяк (у т. ч. 95 – працівникам Центру), зокрема: Президенту України – за сприяння у зниженні вартості газу та заплановані проведення індексації пенсії, виплату доплати до пенсії у розмірі 1000 грн та доплату коштів у розмірі 300 грн до житлової субсидії; Кам’янському міському голові – за впорядкування благоустрою у м. Кам’янському; Харківському міському голові, керуючому справами виконавчого комітету Білгород-Дністровської міської ради Одеської області та старості с. Перемога Козятинського району Вінницької області – за сприяння у наданні матеріальної допомоги.