Урядова “гаряча лінія” для дзвінків із-за кордону

“Гаряча лінія” для кандидатів на посади фахівців з питань реформ

“Гаряча лінія” для підприємців
Гаряча Skype-лінія для громадян з порушенням слуху:
Інформація про звернення до органів виконавчої влади, що надійшли на урядову «гарячу лінію», Урядовий портал та веб-сайт Урядового контактного центру у вересні 2017 року

Протягом вересня 2017 року державною установою «Урядовий контактний центр» (далі – Центр), яка забезпечує цілодобове функціонування урядової «гарячої лінії» 15-45 та веб-сайту Центру, прийнято 102 943 звернення (з них – 4 343 електронних, у тому числі отриманих через Урядовий портал). На 48 449 звернень (47,1 %), що не потребували розгляду в органах виконавчої влади, працівники Центру надали заявникам консультації та роз’яснення щодо норм законодавства і необхідну довідкову інформацію. Решта звернень після їх попереднього опрацювання була надіслана за належністю на розгляд органам виконавчої влади і Секретаріату Кабінету Міністрів України.

У Центрі ефективно діють також спеціалізовані «гарячі лінії». Президент України під час зустрічі з представниками бізнесу 14 вересня ц. р., відзначив урядову «гарячу лінію» для підприємців  за номером телефону 0 800 503 045, запроваджену за дорученням Глави Уряду у травні 2016 року, як приклад для створення аналогічної «гарячої лінії» у Генеральній прокуратурі України.

З числа зареєстрованих звернень – 54 494 (52,9 %) надіслано на розгляд органам виконавчої влади, Секретаріату Кабінету Міністрів. У них переважно порушено питання: соціального захисту населення (12 329 звернень, або 22,6 %), комунального господарства  (10 751, 19,7 %), діяльності посадових, службових осіб (5 169, 9,5 %), пенсійного забезпечення  (2 399, 4,4 %), охорони здоров’я(2 052, 3,8 %), будівництва та благоустрою (2 048, 3,8 %), міграції, громадянства, паспортизації (1 649, 3,0 %), оплати праці (1 302, 2,4%).

Так, домінуючою у зверненнях була соціально-гуманітарна проблематика. З наближенням осінньо-зимового періоду все більше актуалізувалися у зверненнях питання комунального господарства. У зверненнях з питань пенсійного забезпечення, крім традиційного з’ясування умов і порядку призначення, виплати і перерахунків пенсії, помітно підвищився інтерес заявників щодо суті та окремих аспектів проведення пенсійної реформи, що зумовлює необхідність широкої роз’яснювальної роботи з даної тематики.

У зв’язку з підготовкою медичної реформи надходили звернення з різними оцінками пропонованого оновлення системи охорони здоров’я, пропозиціями щодо поліпшення доступності та якості медичного обслуговування, підвищення рівня його матеріально-технічного фінансового та кадрового забезпечення. А запровадження урядової програми «Доступні ліки», за повідомленням заявників, позитивно позначається на вирішенні проблеми забезпечення хворих медикаментами завдяки розширенню у ІII кварталі ц. р. їх переліку, збільшенню мережі аптек.

Початок нового навчального року і прийняття Закону України «Про освіту» значно позначились на збільшенні числа звернень освітньої тематики.

Найбільш активно, у розрахунку на 10 тисяч населення, зверталися (при середньому показнику по Україні 11,3 звернення) жителі м. Києва (31,1), Дніпропетровської (24,4), Херсонської (17,5), Харківської (17,1), Кіровоградської (14,2), Запорізької (14,2) областей та найменше – Тернопільської (4,2), Луганської (4,8), Волинської (5,0) областей.

Від заявників отримано 442 подяки на адресу посадових осіб органів влади та працівників Центру за сприяння у вирішенні порушених питань.