Урядовий контактний центр

Урядова "гаряча лінія"
– Урядова «Гаряча лінія» для дзвінків із-за кордону (оплата за тарифами відповідного оператора зв’язку)

– «Гаряча лінія» з питань Міністерства оборони України

– «Гаряча лінія» із соціальних питань

– «Гаряча лінія» з питань протидії торгівлі людьми та домашньому насильству

– лінія довіри РНБО з питань контрабанди та корупції на митниці

– «Гаряча лінія» з питань освіти для мешканців тимчасово окупованих територій

– «Гаряча лінія» Міндовкілля на зв’язку з питань захисту довкілля та природних ресурсів України

– «Гаряча лінія» з питань безпеки дітей в Інтернеті
Гаряча лінія для громадян з порушенням слуху:

Зателефонувати зараз
Урядова “гаряча лінія” 1545(webcall)
Пн-Чт 9:00 – 18:00, Пт 9:00 – 16:45

Інформація про звернення до органів виконавчої влади, що надійшли на урядову «гарячу лінію», Урядовий портал та веб-сайт Урядового контактного центру у червні 2017 року

У червні 2017 року Урядовим контактним центром (Центр), який забезпечує функціонування урядової «гарячої лінії» та веб-сайту Центру, зареєстровано 112 250 звернень, у тому числі 3 864 електронних, прийнятих через Урядовий портал і веб-сайт Центру. На 58 077 звернень (51,7 % від отриманих), що не потребували розгляду органів влади, працівники Центру надали заявникам роз’яснення норм законодавства та необхідну довідкову інформацію.

У тематичній структурі звернень домінували питання соціального спрямування, що відображали суспільний запит на поліпшення соціально-економічного становища в країні, підвищення добробуту населення, передусім його малозабезпечених верств, зокрема вимушених переселенців, які потрапили у складні життєві обставини і потребують допомоги у розв’язанні комплексу соціально-гуманітарних проблем.

З числа зареєстрованих звернень – 54 173 (48,3 %) було надіслано на розгляд органам виконавчої влади і Секретаріату Кабінету Міністрів. У них порушено переважно питання: соціального захисту населення (12 319 звернень, або 22,7 %), комунального господарства  (11 273, 20,8 %), діяльності посадових, службових осіб (5 019, 9,3 %), пенсійного забезпечення  (4 452, 8,2 %), охорони здоров’я (2 753, 5,1 %), будівництва та благоустрою (1 829, 3,4 %).

Найбільш активно, у розрахунку на 10 тисяч населення, зверталися (при середньому показнику по Україні 11,5 звернення) жителі м. Києва (27,0), Дніпропетровської (23,7), Харківської (17,7), Херсонської (17,3), Миколаївської (14,7), Кіровоградської (14,1), Запорізької (13,8) областей та найменше – Закарпатської (5,0), Тернопільської (5,1) і Волинської (5,3) областей.

Від громадян зареєстровано 412 подяк, зокрема голові Уряду за ініціювання проведення Пенсійної реформи, осучаснення пенсій, а також посадовим особам органів влади та працівникам Центру за сприяння у вирішенні порушених питань, наприклад голові Київської міськдержадміністрації за надану допомогу в облаштуванні парку «Наталка» в Оболонському районі столиці.