Урядова “гаряча лінія” для дзвінків із-за кордону

“Гаряча лінія” для кандидатів на посади фахівців з питань реформ

“Гаряча лінія” для підприємців
Гаряча Skype-лінія для громадян з порушенням слуху:
Інформація про звернення до органів виконавчої влади, що надійшли на урядову «гарячу лінію» у 2017 році

У 2017 році Урядовий контактний центр (Центр) забезпечив цілодобове функціонування урядової «гарячої лінії» та веб-сайту Центру, приймання звернень громадян по телефону та через Інтернет, у тому числі зареєстрованих через Урядовий портал, попереднє опрацювання у межах своїх повноважень та оперативне надсилання звернень на розгляд відповідним органам виконавчої влади.

Протягом року надійшло 1 402 930 звернень, серед них – 56 719 електронних.

Як і в попередні роки, працівники Центру надавали громадянам інформаційно-консультаційну допомогу, а також психологічну підтримку. На 688 054 звернення заявникам надано консультації та роз’яснення щодо норм законодавства з актуальних питань та довідкову інформацію, зокрема щодо житлових субсидій, реалізації урядової програми «Доступні ліки» тощо.

У тематичній структурі звернень найбільш актуальними були питання: соціального захисту населеннякомунального господарства; пенсійного забезпечення;  діяльності органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування; діяльності посадових і службових осіб, корупціїохорони здоров’я; оплати праці; міграції, громадянства, паспортизації.

У розрахунку на 10 тис. населення найчастіше зверталися (при середньому показнику по Україні 152,1 звернення) жителі міста Києва (369,4),  Дніпропетровської (306,1), Херсонської (233,2), Харківської (232,0), Запорізької (190,0), Кіровоградської (186,4), Миколаївської (176,1) областей, найменше – Тернопільської (60,3), Волинської (67,1), Закарпатської (77,1) областей.

Упродовж року заявниками зареєстровано 4 598 подяк, адресованих працівникам органів виконавчої влади та інших організацій (2 695), а також Центру (1 903).