Урядовий контактний центр

Урядова "гаряча лінія"
– Урядова «Гаряча лінія» для дзвінків із-за кордону (оплата за тарифами відповідного оператора зв’язку)

– «Гаряча лінія» з питань Міністерства оборони України

– «Гаряча лінія» із соціальних питань

– «Гаряча лінія» з питань протидії торгівлі людьми та домашньому насильству

– лінія довіри РНБО з питань контрабанди та корупції на митниці

– «Гаряча лінія» з питань освіти для мешканців тимчасово окупованих територій

– «Гаряча лінія» Міндовкілля на зв’язку з питань захисту довкілля та природних ресурсів України

– «Гаряча лінія» з питань безпеки дітей в Інтернеті
Гаряча лінія для громадян з порушенням слуху:

Зателефонувати зараз
Урядова “гаряча лінія” 1545(webcall)
Пн-Чт 9:00 – 18:00, Пт 9:00 – 16:45

Заступник Міністра юстиції Ольга Оніщук була «черговою» на прямій телефонній лінії Кабінету Міністрів України в Урядовому контактному центрі

10 березня 2020 року на прямій телефонній лінії Кабінету Міністрів України відповідала на дзвінки громадян заступник Міністра юстиції України Ольга Оніщук. На номер 1545 зателефонувало 17 осіб.

Як і очікувалося, найбільша кількість звернень з питань роботи органів юстиції стосувалася виконання судових рішень та діяльності державних і приватних виконавців. Громадяни, зокрема, нарікали на перевищення повноважень державними реєстраторами, відмову у реєстрації приватної власності. Заступник Міністра юстиції Ольга Оніщук багато уваги приділила кожному дзвінку, з’ясовуючи детально проблеми, які турбують дозвонювачів. Надаючи роз’яснення, Ольга Оніщук посилалася на прогалини у законодавстві, що не дають можливості оперативно врегулювати спірне питання. Формат надання консультацій з юридичних питань по телефону, без можливості розглянути документи та провести їх аналіз також ускладнює правову допомогу. Тому, заступник Міністра юстиції просила громадян надати уточнюючі дані щодо документів, наприклад номер виконавчого провадження тощо.

Поширеними були питання невиконання судових рішень з виплати аліментів на утримання дітей, роботи РАЦСів, роз’яснення законодавства стосовно складання іспиту особами, що мають намір зайнятися нотаріальною діяльністю. Заступник Міністра рекомендувала звертатися до координаційних центрів з надання правової допомоги.

До слова, система з надання безоплатної правової допомоги (БПД) працює для того, щоб кожна людина мала можливість захистити свої права. Ця система здобула міжнародне визнання як одна з найпрогресивніших у світі.

Традиційно, за результатами прямої телефонної лінії дано завдання керівникам структурних підрозділів Міністерства юстиції щодо детального опрацювання звернень та надання допомоги громадянам.

Довідково: наступна пряма телефонна лінія Кабінету Міністрів України відбудеться 17 березня на базі Урядового контактного центру за участю Пенсійного фонду України. Час проведення прямої телефонної лінії – з 14.00 до 16.00.

 

На дзвінки громадян відповідає заступник Міністра юстиції України Ольга Оніщук