Урядовий контактний центр

Урядова "гаряча лінія"
– Урядова «Гаряча лінія» для дзвінків із-за кордону (оплата за тарифами відповідного оператора зв’язку)

– «Гаряча лінія» з питань Міністерства оборони України

– «Гаряча лінія» із соціальних питань

– «Гаряча лінія» з питань протидії торгівлі людьми та домашньому насильству

– лінія довіри РНБО з питань контрабанди та корупції на митниці

– «Гаряча лінія» з питань освіти для мешканців тимчасово окупованих територій

– «Гаряча лінія» Міндовкілля на зв’язку з питань захисту довкілля та природних ресурсів України

– «Гаряча лінія» з питань безпеки дітей в Інтернеті
Гаряча лінія для громадян з порушенням слуху:

Зателефонувати зараз
Урядова “гаряча лінія” 1545(webcall)
Пн-Чт 9:00 – 18:00, Пт 9:00 – 16:45

Запорука ефективності проекту веб-комунікації осіб з порушенням слуху в Урядовому контактному центрі – у співпраці з громадськими організаціями

У 2019 році відзначатиметься десята річниця ратифікації Україною Конвенції про права осіб з інвалідністю і Факультативного протоколу до неї. Відповідно до статті 9 Конвенції про права осіб з інвалідністю, Україна, як держава-учасниця, має вживати належних заходів для забезпечення таким особам нарівні з іншими доступу до інформаційних, комунікаційних та інших служб.  

У державній установі «Урядовий контактний центр» за ініціативи Уряду, вперше в Україні, створено та діє з початку 2018 року структурний підрозділ, який забезпечує можливість особам з інвалідністю по слуху за допомогою Sкуре-зв’язку звернутися на урядову «гарячу лінію» 1545 із пропозиціями (зауваженнями), заявами (клопотаннями), скаргами, адресованими органам виконавчої влади. Працівники підрозділу успішно пройшли іспити на рівень знання української жестової мови за екзаменуванням Всеукраїнської громадської організації осіб з інвалідністю «Українське товариство глухих».

 В Урядовому контактному центрі питанням забезпечення рівних можливостей для осіб з інвалідністю приділяється особлива увага. Керівник Центру Олена Антоненко на численних заходах, що проводилися як державними органами, так і громадськими організаціями упродовж минулого року, завжди порушувала питання допомоги людям з інвалідністю відчувати себе повноцінними громадянами своєї країни.

Варто згадати про деякі з них. Так, 12 червня 2018 року у Києві, під час зустрічі робочої групи провідних виробників системних рішень у сфері громадської безпеки з впровадження Системи 112 в Україні керівник Центру акцентувала увагу присутніх на питаннях щодо розширення можливостей системи екстреної допомоги населенню з урахуванням потреб громадян з обмеженими можливостями.

У жовтні 2018 року, у Києві відбувся Форум «Формування інклюзивної політики. Нові можливості», організований громадською організацією «Всеукраїнське об’єднання «Розвиток. Розвиток» та громадською організацією «Гармонія», присвячений пам’яті Раїси Василівни Панасюк – Урядового уповноваженого з прав осіб з інвалідністю. На заході Олена Антоненко виступила з доповіддю «Інноваційний досвід Урядового контактного центру при створенні можливості веб-комунікації осіб з порушенням слуху звернутися до органів виконавчої влади».

Урядовий контактний центр також брав активну участь в організації  онлайн-консультацій через Skуpe-зв’язок, що відбулися у приміщенні Центру у листопаді 2018 року спільно з представниками Посольства Великої Британії в Україні, громадської організації «Гармонія», студії ТДК МЕДІА Продакшн. По завершенні заходу керівник Центру акцентувала увагу присутніх на тому, що установа завжди готова надати підтримку у проведенні таких онлайн-консультацій, у тому числі допомогу перекладачів української жестової мови, а також технічний супровід.

В інтерв’ю виданню Українського товариства глухих – газеті «Наше життя» Олена Антоненко зазначила, що проект стосовно прийняття звернень жестовою мовою за допомогою Skype-зв’язку не був би таким ефективним, якби не співпраця Центру з Урядовим уповноваженим з прав осіб з інвалідністю Раїсою Панасюк, Всеукраїнською громадською організацією осіб з інвалідністю «Українське товариство глухих», громадською організацією «Гармонія» та іншими об’єднаннями громадян.

15 січня цього року виконуючий обов’язки Урядового контактного центру Олена Антоненко отримала Подяку громадської організації «Гармонія» за підтримку в починаннях та за спільні кроки до інклюзивного суспільства.

Консультант Апарату Прем’єр-міністра України Олеся Самойленко вручає Подяку керівнику Урядового контактного центру Олені Антоненко
Під час вручення Подяки керівнику Центру Олені Антоненко
Подяка від громадської організації «Гармонія»