Урядовий контактний центр

Урядова "гаряча лінія"
– Урядова «Гаряча лінія» для дзвінків із-за кордону (оплата за тарифами відповідного оператора зв’язку)

– «Гаряча лінія» з питань Міністерства оборони України

– «Гаряча лінія» із соціальних питань

– «Гаряча лінія» з питань протидії торгівлі людьми та домашньому насильству

– лінія довіри РНБО з питань контрабанди та корупції на митниці

– «Гаряча лінія» з питань освіти для мешканців тимчасово окупованих територій

– «Гаряча лінія» Міндовкілля на зв’язку з питань захисту довкілля та природних ресурсів України

– «Гаряча лінія» з питань безпеки дітей в Інтернеті
Гаряча лінія для громадян з порушенням слуху:

Зателефонувати зараз
Урядова “гаряча лінія” 1545(webcall)
Пн-Чт 9:00 – 18:00, Пт 9:00 – 16:45

З учасниками бойових дій та іншими додзвонювачами спілкувався на прямій телефонній лінії Кабінету Міністрів Олександр Порхун

10 серпня 2021 року, як завжди у вівторок, відбулася пряма телефонна лінія Кабінету Міністрів України, роботу якої спільно забезпечували Урядовий контактний центр і Міністерство у справах ветеранів України.

З громадянами на зв’язку був перший заступник Міністра у справах ветеранів Олександр Порхун. Також у заході взяли участь керівники директоратів та управлінь Міністерства.

Напередодні Урядовий контактний центр провів аналіз звернень на урядову «гарячу лінію» та інші спеціалізовані сервіси через засоби телефонного зв’язку, Інтернет та за допомогою онлайн-консультування з питань, що стосуються компетенції Міністерства у справах ветеранів України. Так, з 1 січня 2021 року на урядовій «гарячій лінії» та через Інтернет зареєстровано понад 26 тисяч звернень від ветеранів війни. Громадяни порушували питання умов отримання пільг; субсидій; державної соціальної допомоги; нагородження орденами, медалями; видачі посвідчень або їх дублікатів.

Тематика звернень на пряму телефонну лінію Кабінету Міністрів була аналогічною. Дзвонили переважно жителі м. Києва та Київської області, а також Харкова, Полтави.

Так, заявниця з м. Бориспіль Київської області просила допомогти відновити статус «дитини загиблого військовослужбовця».

Стосовно виплати грошової компенсації на житло згідно з постановою Кабінету Міністрів від 19.10.2016 року № 719 «Питання забезпечення житлом деяких категорій осіб, які захищали незалежність, суверенітет та територіальну цілісність України, а також членів їх сімей» звернувся також житель м. Бориспіль.

Полтавчанин – учасник бойових дій просив посприяти в отриманні психологічної реабілітації, яку потребує систематично.

Учасник бойових дій, особа з інвалідністю внаслідок війни ІІ групи з м. Києва, звернувся з питання отримання земельної ділянки для ведення фермерського господарства в смт. Биковня, Деснянського району м. Києва. Він має рішення Київської міської ради про надання дозволу на розробку проекту землеустрою, але досі не отримав земельної ділянки.

Також додзвонювачі скаржилися на невиплату грошової компенсації на отримання житлового приміщення (так, причина відмови харків’янину – наявність земельної ділянки під садівництво), переведення з одного виду пенсії на іншу, без згоди.  

Звернення, які потребували більш детального розгляду іншими органами виконавчої влади, були зареєстровані.

Перший заступник Міністра у справах ветеранів, Герой України Олександр Порхун, вже не вперше спілкується з додзвонювачами на прямій телефонній лінії, які переважно є учасниками бойових дій, добре знає їх проблеми. Тому розмова з ними сьогодні була результативною та плідною.