Урядовий контактний центр

Урядова "гаряча лінія"
– Урядова «Гаряча лінія» для дзвінків із-за кордону (оплата за тарифами відповідного оператора зв’язку)

– «Гаряча лінія» з питань Міністерства оборони України

– «Гаряча лінія» із соціальних питань

– «Гаряча лінія» з питань протидії торгівлі людьми та домашньому насильству

– лінія довіри РНБО з питань контрабанди та корупції на митниці

– «Гаряча лінія» з питань освіти для мешканців тимчасово окупованих територій

– «Гаряча лінія» Міндовкілля на зв’язку з питань захисту довкілля та природних ресурсів України

– «Гаряча лінія» з питань безпеки дітей в Інтернеті
Гаряча лінія для громадян з порушенням слуху:

Зателефонувати зараз
Урядова “гаряча лінія” 1545(webcall)
Пн-Чт 9:00 – 18:00, Пт 9:00 – 16:45

Відбулася перша в цьому році пряма телефонна лінія Кабінету Міністрів України

4 січня 2022 року відбулася пряма телефонна лінія Кабінету Міністрів України за участю Міністерства внутрішніх справ України.

Трансфер дзвінків громадян з урядової «гарячої лінії» за номером телефону 1545 на Міністерство внутрішніх справ забезпечували працівники Урядового контактного центру.

З громадянами спілкувався т.в.о. директора Департаменту комунікації Міністерства внутрішніх справ Віктор Булаєв.

За підсумками аналізу звернень на урядову «гарячу лінію», інші канали комунікації, у тому числі за телефоном 1545, що провів Урядовий контактний центр наприкінці 2021 року, було виокремлено питання, які стосуються діяльності органів, що входять до системи Міністерства внутрішніх справ. З-поміж проблем, що порушували заявники, найбільш актуальними виявилися: забезпечення дотримання законності, громадського порядку та протидії злочинності, неправомірні дії працівників поліції тощо.

З аналогічними питаннями зверталися сьогодні додзвонювачі на пряму телефонну лінію Кабінету Міністрів.

Так, житель Чернігівської області, особа з інвалідністю I групи, просив надати роз’яснення, яким чином йому захистити свої права. За словами заявника, працівниками поліції міста, де він проживає, протягом 2021 року на нього складено низку неправдивих протоколів.

Про неналежне виконання посадових обов’язків працівниками відділу поліції ГУНП в Івано-Франківській області повідомив додзвонювач з Івано-Франківщини. Наприкінці листопада минулого року він подавав заяву щодо внесення його справи до Єдиного реєстру досудових розслідувань, проте досі справа до Реєстру не внесена та відповідь заявнику не надана.

Житель Дніпропетровська просив притягнути до відповідальності винних осіб, які затягують розгляд за матеріалами кримінального провадження, а також прискорити розгляд справи працівниками районного управління ГУНП у Дніпропетровській області. 

Додзвонювачів з інших областей України також турбували схожі проблеми. 

Під час проведення 2-х годинної прямої телефонної лінії очільник Департаменту комунікації Міністерства внутрішніх справ Віктор Булаєв повідомляв заявникам, що питання, які порушувалися у зверненнях, будуть з’ясовані додатково у Національній поліції, а їх виконання – взято під контроль Міністерства внутрішніх справ.