2 листопада 2021 року Урядовий контактний центр забезпечив проведення щотижневої прямої телефонної лінії Кабінету Міністрів України за участю Національної поліції України. З громадянами спілкувався тимчасово виконуючий обов’язки заступника директора департаменту внутрішньої безпеки Національної поліції України Руслан Яцкевич.
Громадяни мали можливість зателефонувати на безкоштовний номер урядової «гарячої лінії» 1545, який переводився працівниками Урядового контактного центру на відповідний номер Національної поліції. Телефонували жителі Чернігівської, Харківської областей, а також з Харкова та Одеси. Слід зазначити, що загалом найбільш активні додзвонювачі на пряму телефонну лінію Кабінету Міністрів – це жителі Одеси.
За інформаційно-статистичними даними Урядового контактного центру, з 1 січня по 1 листопада цього року на урядову «гарячу лінію» надійшло понад 47 тис. звернень, що стосувалися компетенції Національної поліції. Заявники, зокрема, порушували питання неналежного розгляду працівниками поліції заяв громадян, а також тяганину при розслідуванні поліцейськими кримінальних справ, відмови у порушенні або безпідставні закриття кримінальних справ тощо.
Як і очікувалося, на пряму телефонну лінію додзвонювачі зверталися з аналогічних питань: роботи слідчих щодо розслідування кримінальних справ, діяльності працівників поліції тощо
Так, харків’янин поскаржився, що у слідчому відділі районного управління поліції знаходиться кримінальне провадження від 04.11.2020 року за ознаками кримінального правопорушення. З лютого 2021 року слідчим за даним провадженням не виконується жодних слідчих дій. Термін притягнення до відповідальності за даною статтею складає 3 роки, а слідчі дії протягом року не проводяться. Тому заявник просив посприяти щодо передачі справи безпосередньо до слідчого управління ГУНП в Харківській області.
Жителька Одеси також повідомила про зумисне, на її думку, непроведення досудового розслідування кримінальних проваджень ГУ НП в Одеській області протягом двох з половиною років
Небайдужа одеситка потребувала інформації про хід та результати розгляду колективної скарги від 22.04.2019 року на неправомірні дії керуючої компанії дочірнього підприємства житлового управління. Було відкрито кримінальну справу. Проте, відповідну інформацію вона отримати до цього часу не може.
Усі звернення були зареєстровані під час проведення прямої телефонної лінії, заявники отримають відповіді згідно з вимогами чинного законодавства про звернення громадян.