Урядовий контактний центр

Урядова "гаряча лінія"
– Урядова «Гаряча лінія» для дзвінків із-за кордону (оплата за тарифами відповідного оператора зв’язку)

– «Гаряча лінія» з питань Міністерства оборони України

– «Гаряча лінія» із соціальних питань

– «Гаряча лінія» з питань протидії торгівлі людьми та домашньому насильству

– лінія довіри РНБО з питань контрабанди та корупції на митниці

– «Гаряча лінія» з питань освіти для мешканців тимчасово окупованих територій

– «Гаряча лінія» Міндовкілля на зв’язку з питань захисту довкілля та природних ресурсів України

– «Гаряча лінія» з питань безпеки дітей в Інтернеті
Гаряча лінія для громадян з порушенням слуху:

Зателефонувати зараз
Урядова “гаряча лінія” 1545(webcall)
Пн-Чт 9:00 – 18:00, Пт 9:00 – 16:45

Відбулася чергова пряма телефонна лінія Кабінету Міністрів України за участю Держпродспоживслужби

9 листопада 2021 року Урядовий контактний центр у співпраці з Державною службою України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів забезпечили проведення прямої телефонної лінії Кабінету Міністрів України. З громадянами спілкувалася заступник Голови Держпродспоживслужби Ольга Шевченко.

У вересні цього року Уряд підтримав нову редакцію закону «Про захист прав споживачів». Як зазначають у Міністерстві економіки, ухвалення нового законопроєкту дозволить підвищити рівень захисту прав споживачів, зокрема у сфері електронної торгівлі та при гарантійному обслуговуванні продукції. Найголовніше – усунути можливості для нечесної комерційної діяльності.

Також Держпродспоживслужба отримує право звертатися до провайдера інтернет-послуг щодо обмеження доступу до сайту суб’єктів господарювання, які використовують нечесну підприємницьку практику, порушують законодавство про захист прав споживачів і яких неможливо ідентифікувати.

Проблеми, з якими зверталися громадяни на пряму телефонну лінію,  стосувалися переважно неякісного надання послуг та обслуговування суб’єктами господарювання, вакцинації проти сказу домашніх котів та собак,  підвищення цін на харчові продукти тощо.

Телефонували жителі Закарпатської, Івано-Франківської, Одеської, Полтавської, Чернігівської областей.

Так, додзвонювача із Закарпатської області цікавило питання: який орган виконавчої влади здійснює контроль за якістю виробництва продуктів харчування, зокрема ковбасних виробів та вершкового масла, та яка відповідальність виробника за неякісну продукцію.

Чи можна очікувати на зниження цін на харчові продукти: м’ясо, овочі, фрукти, цукор тощо – відповідь на це питання потребував житель Чернігівщини.

Заявниця з Івано-Франківської області поскаржилася на діяльність автомийки відкритого типу, розташованої напроти будинку, де вона проживає.  Поблизу знаходиться також школа, стадіон. Додзвонювачка радилася, хто має вжити заходів для комплексної перевірки автомийки. 

Житель Лохвицького району Полтавської області просив надати роз’яснення, куди треба звертатися стосовно відсутності щеплення котів та собак в приватному секторі.

Питання фінансування облаштування карантинних площадок для сільськогосподарських тварин на пунктах пропуску через державний кордон   порушив житель Одещини.

За результатами прямої телефонної лінії низку питань було з’ясовано  під час спілкування з Ольгою Шевченко. На звернення, які потребували докладного розгляду, додзвонювачі отримують відповіді у терміни, визначені чинним законодавством про звернення громадян.