Урядовий контактний центр

Урядова "гаряча лінія"
– Урядова «Гаряча лінія» для дзвінків із-за кордону (оплата за тарифами відповідного оператора зв’язку)

– «Гаряча лінія» з питань Міністерства оборони України

– «Гаряча лінія» із соціальних питань

– «Гаряча лінія» з питань протидії торгівлі людьми та домашньому насильству

– лінія довіри РНБО з питань контрабанди та корупції на митниці

– «Гаряча лінія» з питань освіти для мешканців тимчасово окупованих територій

– «Гаряча лінія» Міндовкілля на зв’язку з питань захисту довкілля та природних ресурсів України

– «Гаряча лінія» з питань безпеки дітей в Інтернеті
Гаряча лінія для громадян з порушенням слуху:

Зателефонувати зараз
Урядова “гаряча лінія” 1545(webcall)
Пн-Чт 9:00 – 18:00, Пт 9:00 – 16:45

Відбулася чергова пряма телефонна лінія Кабінету Міністрів України за участю Держмитслужби

30 листопада 2021 року з 14 до 16 години працювала щотижнева пряма телефонна лінія Кабінету Міністрів України за участю заступника Голови Державної митної служби України Владислава Суворова.

Роботу прямої лінії забезпечували працівники Урядового контактного центру шляхом трансферу дзвінків, що надходять на урядову «гарячу лінію» 1545, на відповідний номер телефону Державної митної служби України.

Урядовим контактним центром напередодні було проведено аналіз звернень з питань митної справи, що надійшли з початку 2021 року на урядову «гарячу лінію» та інші спеціалізовані сервіси через засоби телефонного зв’язку, через Інтернет та за допомогою онлайн-консультування.

 У зверненнях, зокрема, порушувалися питання дотримання правил переміщення через кордон товарів, вантажів і транспортних засобів, нарахування та оплати митних платежів, затримки проходження митного контролю, роз’яснення митного законодавства тощо. Крім того, з 1 січня на «гарячу лінію» Державної митної служби 1548, функціонування якої забезпечує Центр, надійшло понад 40 тис. звернень, на які працівниками Центру надано заявникам консультації та довідкову інформацію.

Під час роботи прямої телефонної лінії Кабінету Міністрів додзвонювачі порушували питання проходження митного контролю, дотримання правил переміщення через кордон товарів тощо.

Так, житель м. Ужгород повідомив, що має власний мікроавтобус, під час перетину кордону двічі на день його зобов’язують проходити митний контроль автомобіля з використанням рентген – установки на митному посту «Ужгород». Чи правомірна ця вимога?

Питання працевлаштування турбує заявника з Чернівецької області. Він зазначив: «Під час реформування однієї з митниць Держмитслужби, мені  запропонували декретне місце в конторі, оскільки місце на рівнозначну посаду вже зайняте». З третього грудня його буде звільнено у зв’язку зі скороченням штатної чисельності. Працівник має три вищі освіти і високу кваліфікацію. Враховуючи цю ситуацію, він просив розібратися та запропонувати йому посаду, рівнозначну попередній посаді головного державного інспектора.

Під час прямої телефонної лінії додзвонювачі отримали кваліфіковані роз’яснення від заступника Голови Державної митної служби України Владислава Суворова.