Урядовий контактний центр

Урядова "гаряча лінія"
– Урядова “гаряча лінія” для дзвінків із-за кордону (оплата за тарифами відповідного оператора зв’язку)

– “Гаряча лінія” для кандидатів на посади фахівців нової державної служби

– “Гаряча лінія” для підприємців

– “Гаряча лінія” з питань освіти для мешканців тимчасово окупованих територій (оплата за тарифами відповідного оператора зв’язку)

– “Гаряча лінія” державної митної служби України

– “Гаряча лінія” для консультації людей з інвалідністю
Гаряча лінія для громадян з порушенням слуху:

Зателефонувати зараз
Урядова “гаряча лінія” 1545(webcall)
Пн-Чт 9:00 – 18:00, Пт 9:00 – 16:45

Створення суспільства рівних можливостей – спільна мета державних інституцій, бізнесу та громадських організацій

29 листопада цього року Перша леді України Олена Зеленська відкрила Тиждень інклюзивності та різноманіття на платформі Danone Ukraine.

У заході взяли участь представники спільноти «Бізнес без бар’єрів», яку дружина Президента Олена Зеленська започаткувала рік тому. Нині до неї входить понад 20 провідних міжнародних та українських компаній. Зокрема, учасниками спільноти «Бізнес без бар’єрів» вже є Укрпошта, Ощадбанк, Укрзалізниця, «Ашан Україна», 1+1 Media, ДТЕК, SOCAR Energy Ukraine, work.ua, корпорація «АТБ» та Danone Україна.

Мета спільноти – усунення бар’єрів у бізнесі, створення умов для працевлаштування й комфортної роботи людей з інвалідністю, громадян різного віку та статі. Останніми досягненнями у впровадженні найкращих практик безбар’єрності у своїх компаніях поділилися учасники заходу у форматі живої панельної дискусії

Олена Зеленська у своєму виступі акцентувала увагу на тому, що бізнес  має робити свій внесок у соціальні зміни. Безбар’єрність – задоволеність громадян рівнем і способом життя. «Адже можливості для кожного – це можливості для всіх!» – наголосила Перша леді Олена Зеленська.

Нагадаємо, у березні 2021 року виповнилося 11 років з набрання чинності Конвенції про права осіб з інвалідністю, ратифікованою Верховною Радою України 16 грудня 2009 року. Створення суспільного середовища рівних можливостей для осіб з інвалідністю, їх інтеграція у суспільне життя, що має забезпечити суспільну активність та незалежність людей з інвалідністю – на реалізацію цих завдань мають бути спрямовані спільні зусилля державних інституцій, бізнесу та громадських організацій в Україні.

Державна установа «Урядовий контактний центр» – активний учасник цих процесів. У 2018 році вперше на державному рівні Урядовим контактним центром було створено можливість звернення до органів виконавчої влади через урядову «гарячу лінію» для людей з порушеннями слуху (у тому числі, які перебувають за кордоном), за допомогою відеозв’язку звернутися на урядову «гарячу лінію» 1545 із пропозиціями (зауваженнями), заявами (клопотаннями), скаргами, адресованими органам виконавчої влади за допомогою відеодзвінків webcall.

На початку березня цього року було запроваджено пілотний проєкт  «Почуй мене», ініційований Першою леді України Оленою Зеленською та Міністерством соціальної політики. Реалізацію цього проєкту здійснює громадська організація «Громадський Рух «Соціальна Єдність» разом з Урядовим контактним центром за телефоном гарячої лінії 1539 для осіб з інвалідністю. Мета проєкту «Почуй мене» – полегшити людям з порушеннями слуху комунікацію з органами державної влади. У рамках проєкту вони зможуть скористатися послугою сурдоперекладача під час дистанційного звернення через гарячу лінію 1539.

Дружина Президента України Олена Зеленська під час презентації проєкту «Почуй мене» зазначила, що помітна синергія органів влади і громадських організацій. Рух безбар’єрності існує!

Захід за участю спільноти «Бізнес без бар’єрів» засвідчив, що синергія зусиль державних органів, громадських організацій, а також бізнесу забезпечує успіх у створенні суспільства рівних можливостей для осіб з інвалідністю, їх інтеграції у суспільне життя.