Урядовий контактний центр

Урядова "гаряча лінія"
– Урядова «Гаряча лінія» для дзвінків із-за кордону (оплата за тарифами відповідного оператора зв’язку)

– «Гаряча лінія» з питань Міністерства оборони України

– «Гаряча лінія» із соціальних питань

– «Гаряча лінія» з питань протидії торгівлі людьми та домашньому насильству

– лінія довіри РНБО з питань контрабанди та корупції на митниці

– «Гаряча лінія» з питань освіти для мешканців тимчасово окупованих територій

– «Гаряча лінія» Міндовкілля на зв’язку з питань захисту довкілля та природних ресурсів України

– «Гаряча лінія» з питань безпеки дітей в Інтернеті
Гаряча лінія для громадян з порушенням слуху:

Зателефонувати зараз
Урядова “гаряча лінія” 1545(webcall)
Пн-Чт 9:00 – 18:00, Пт 9:00 – 16:45

В Урядовому контактному центрі відбулися семінарські заняття за участі спеціалістів Міністерства оборони та Генерального штабу Збройних Сил України

13 грудня 2018 року в Урядовому контактному центрі відбулися семінарські заняття на тему «Розгляд і обговорення питань, що порушуються у зверненнях громадян на урядову «гарячу лінію» стосовно військовослужбовців та військових частин, які беруть участь в Операції об’єднаних сил». У семінарі, на запрошення Урядового контактного центру, взяли участь представники Міністерства оборони України та Генерального штабу Збройних Сил України: Володимир Кашлюк, Максим Синчук, Олександр Матвієнко, Сергій Чібасов.

Відкриваючи роботу семінару, заступник директора – начальник управління організації прийому звернень Валентина Сінельніченко наголосила на важливості зворотного зв’язку між Урядовим контактним центром і Міністерством оборони у забезпеченні оперативного розгляду звернень, що надходять на урядову «гарячу лінію», та вирішенню порушених у них питань.

На урядову «гарячу лінію» протягом 2018 року надійшло майже 2 тисячі звернень, у яких порушувалися питання, що турбують військовослужбовців, членів їх сімей, працівників Збройних Сил України. Представники Міністерства оборони та Генерального штабу Збройних Сил України надавали роз’яснення на заздалегідь підготовлені працівниками Центру питання, що стосуються компетенції Міноборони, зокрема, грошових виплат військовослужбовцям, які знаходяться у зоні проведення ООС, проходять службу за контрактом, родинам загиблих військовослужбовців Збройних Сил України, Національної гвардії України, добровольчих батальйонів; особливостей призову військовозобов՚язаних та резервістів на військову службу після введення воєнного стану в окремих областях країни тощо.

Певна інформація щодо виконання військових завдань, найменувань військових частин, місць їх розташування в пунктах постійної дислокації або районів виконання завдань, заходів бойової підготовки є стратегічно важливою і не має бути загальнодоступною. З урахуванням специфіки відомства, спеціалісти Міноборони надали роз’яснення щодо вимог до інформації, а також питань, що не стосуються компетенції міністерства.

Під час навчання відбувся обмін думками щодо інформування громадян, які звертаються на урядову «гарячу лінію» і «гарячі лінії» Міністерства оборони, Генерального штабу Збройних Сил України.

Гості Урядового контактного центру подякували керівництву Центру, працівникам урядової «гарячої лінії», аналітикам за допомогу у вирішенні проблем військовослужбовців, які захищають Вітчизну, щоденно роблять свій внесок у розбудову армії, героїчно воюючи на передовій, тренуючись на військових полігонах.

Під час семінарського заняття