Урядова “гаряча лінія” для дзвінків із-за кордону
(оплата за тарифами відповідного оператора зв’язку)

“Гаряча лінія” для кандидатів на посади фахівців з питань реформ

“Гаряча лінія” для підприємців
Гаряча Skype-лінія для громадян з порушенням слуху:
Урядовий контактний центр поділився досвідом із працівниками Одеського обласного контактного центру

4 грудня 2017 року в Урядовому контактному центрі (Центр) було проведено стажування працівників Одеського обласного контактного центру. Вони ознайомилися з організаційною роботою Центру, а також поспілкувалися з фахівцями та аналітиками і взяли участь у практичних заняттях, які стосувалися методичного забезпечення і координації діяльності суб’єктів Національної системи опрацювання звернень до органів виконавчої влади; проблем, що виникають при опрацюванні звернень, які надходять на урядову «гарячу лінію»; техніки ефективного ведення розмови по телефону урядової «гарячої лінії»; рекомендацій щодо спілкування із активними заявниками, що перебувають у стані емоційного збудження.

Виконуюча обов’язки директора Центру Олена Антоненко, керівники структурних підрозділів надали практичні поради молодим спеціалістам. Також  їх забезпечили відповідними інформаційними та методичними матеріалами.

Під час стажування представників Одеського обласного контактного центру