Урядовий контактний центр

Урядова "гаряча лінія"
– Урядова «Гаряча лінія» для дзвінків із-за кордону (оплата за тарифами відповідного оператора зв’язку)

– «Гаряча лінія» з питань Міністерства оборони України

– «Гаряча лінія» із соціальних питань

– «Гаряча лінія» з питань протидії торгівлі людьми та домашньому насильству

– лінія довіри РНБО з питань контрабанди та корупції на митниці

– «Гаряча лінія» з питань освіти для мешканців тимчасово окупованих територій

– «Гаряча лінія» Міндовкілля на зв’язку з питань захисту довкілля та природних ресурсів України

– «Гаряча лінія» з питань безпеки дітей в Інтернеті
Гаряча лінія для громадян з порушенням слуху:

Зателефонувати зараз
Урядова “гаряча лінія” 1545(webcall)
Пн-Чт 9:00 – 18:00, Пт 9:00 – 16:45

Спілкування з громадянами наживо приносить обопільну користь

Урядовий контактний центр продовжує забезпечувати організацію проведення прямої телефонної лінії Кабінету Міністрів України за участю представників центральних органів виконавчої влади в онлайн режимі за номером телефону 1545.

 21 квітня 2020 року, згідно з графіком, затвердженим Прем’єр-міністром України, на прямій телефонній лінії відповідав на дзвінки громадян представник Міністерства внутрішніх справ – заступник директора Департаменту комунікації Віктор Булаєв.

Сьогодні на прямій лінії було по-справжньому «гаряче», оскільки до заходів щодо запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, залучені Міністерство внутрішніх справ та Національна поліція. З-поміж завдань, визначених постановою Кабінету Міністрів від 11 березня 2020 р. № 211, МВС та Національна поліція, зокрема, забезпечують охорону публічної / громадської безпеки і порядку на прилеглій території до об’єктів госпіталізації осіб, хворих на COVID-19, а також обсервації (ізоляції). Крім того, у межах компетенції вони контролюють дотримання режиму обсервації (ізоляції), самоізоляції та патрулювання громадських місць тощо. Тому запитань у дозвонювачів з різних областей України було чимало.

Також очікуваними були питання пенсійного забезпечення ветеранів та пенсіонерів Міністерства внутрішніх справ, у тому числі перерахунку пенсій, їх лікування в реабілітаційних медичних центрах МВС. Громадяни скаржилися на недбальство та бездіяльність посадових осіб, зокрема Державного архіву МВС.

Дозвонювачка з м. Нікополь Дніпропетровської області поскаржилася на комісію в поліклініці м. Дніпро, рішення якої унеможливило вступ її сина на бюджетне місце до Дніпропетровського державного університету внутрішніх справ через неправильний, на її погляд, діагноз офтальмолога.

60-річний офіцер з м.Запоріжжя, який переніс операцію по заміні кульшового суглоба і пересувається на милицях, просив допомоггти скасувати вимогу керівництва медичного закладу МВС, яке відкрило лікарняний лист, відмічатися у клініці кожні десять днів.

Обговорюючи підсумки прямої телефонної лінії з працівниками Департаменту комунікації МВС, Віктор Булаєв зазначив, що спілкування з громадянами наживо приносить обопільну користь, оскільки дозоляє отримати зріз проблем, які існують у сфері діяльності міністерства. Адже джерело інформації – безпосередні користувачі послуг, що надаються органами виконавчої влади.