Урядовий контактний центр

Урядова "гаряча лінія"
– Урядова «гаряча лінія» для дзвінків із-за кордону (оплата за тарифами відповідного оператора зв’язку)

– «гаряча лінія» з питань Міністерства оборони України

– «гаряча лінія» із соціальних питань

– «гаряча лінія» з питань протидії торгівлі людьми та домашньому насильству

– «гаряча лінія» з питань енергозабезпечення «СТРУМ»

– «гаряча лінія» з питань освіти для мешканців тимчасово окупованих територій

– «гаряча лінія» Міндовкілля на зв’язку з питань захисту довкілля та природних ресурсів України

– «гаряча лінія» з питань безпеки дітей в Інтернеті
Гаряча лінія для громадян з порушенням слуху:

Зателефонувати зараз
Урядова “гаряча лінія” 1545(webcall)
Пн-Чт 9:00 – 18:00, Пт 9:00 – 16:45
Про Центнр

Пульс

Державна установа «Урядовий контактний центр» закриває широкий спектр електронних сервісів, які дають можливість державі побудувати ефективну комунікацію з громадянами.
Так, Урядовий контактний центр спільно з Міністерством економіки України долучився до реалізації проєкту «Пульс», що ініційований Президентом України Володимиром Зеленським і розроблений Мінекономіки за сприяння Мінцифри. Вектор розвитку допомагає задавати Рада бізнесу з питань підтримки підприємництва в умовах воєнного стану.
«Пульс» – це платформа для збору зворотного зв’язку від бізнесу про взаємодію з державою для підвищення якості державних послуг.
Проєкт покликаний одночасно допомогти і керівникам держави, і підприємцям. Лідери держави зможуть побачити об’єктивну картинку якості держпослуг у формі, зручній для аналізу, та засновану на великих даних. Підприємці зможуть розповісти про свій досвід і, якщо потрібно, попросити допомоги у вирішенні проблем, які виникають.
Наразі Мінекономіки запустило бета-версію, попереду багато роботи для вдосконалення платформи, адже «Пульс» – це системний проєкт, який ще варто розвивати та вдосконалювати, і разом з цим буде змінюватися і взаємодія з державою.