Урядовий контактний центр

Урядова "гаряча лінія"
– Урядова «Гаряча лінія» для дзвінків із-за кордону (оплата за тарифами відповідного оператора зв’язку)

– «Гаряча лінія» з питань Міністерства оборони України

– «Гаряча лінія» із соціальних питань

– «Гаряча лінія» з питань протидії торгівлі людьми та домашньому насильству

– лінія довіри РНБО з питань контрабанди та корупції на митниці

– «Гаряча лінія» з питань освіти для мешканців тимчасово окупованих територій

– «Гаряча лінія» Міндовкілля на зв’язку з питань захисту довкілля та природних ресурсів України

– «Гаряча лінія» з питань безпеки дітей в Інтернеті
Гаряча лінія для громадян з порушенням слуху:

Зателефонувати зараз
Урядова “гаряча лінія” 1545(webcall)
Пн-Чт 9:00 – 18:00, Пт 9:00 – 16:45

Пряма телефонна лінія Кабінету Міністрів України за участю Мінсоцполітики викликала велику зацікавленість у громадян

Сьогодні, 7 вересня, в Урядовому контактному центрі відбулася чергова пряма телефонна лінія Кабінету Міністрів України за участю Міністерства соціальної політики.

На запитання громадян відповідав заступник Міністра соціальної політики України  Віталій Музиченко. З 14 до 16 години додзвонювачі з усієї країни мали можливість у живому спілкуванні отримати кваліфіковані відповіді від Віталія Музиченка за безкоштовним номером урядової «гарячої лінії» 1545.  

На жаль, не всі громадяни цього дня змогли поспілкуватися із заступником Міністра соціальної політики, оскільки час, відведений для  проведення прямої телефонної лінії, обмежений двома годинами. Навпаки, у тих, хто додзвонився, час спілкування не регламентований, питань багато і є надія бути почутими представником влади.

Водночас така ситуація засвідчила надзвичайну актуальність для громадян питань соціального захисту населення. 

На пряму телефонну лінію Кабінету Міністрів зверталися жителі Дніпропетровської, Чернігівської, Харківської, Івано-Франківської областей, а також Києва, Одеси, Львова.

Додзвонювачів цікавили питання реабілітації дітей з інвалідністю, забезпечення безкоштовними засобами реабілітації осіб з інвалідністю,   надання матеріальної допомоги на лікування, перерахунку пенсій, соціального захисту осіб з інвалідністю (працевлаштування) тощо.  

Так, заявник з Чернігівської області (переніс операцію по заміні шийки стегна) звернувся з приводу фінансування ІПР (реабілітаційної програми), забезпечення безкоштовними засобами реабілітації (милицями). Також він просив надати роз’яснення щодо підвищення прожиткового мінімуму для осіб з інвалідністю.

Коли буде проведено перерахунок пенсії? На таке запитання потребувала відповіді львів’янка. Всі необхідні документи подані до управління соціального захисту, обіцяли збільшити пенсію до 8100 грн. Проте, ситуація не помінялася. 

Житель Івано-Франківщини з 4 лютого 2020 року перебуває на обліку в Коломийському міськрайонному центрі зайнятості (м. Коломия). Просив сприяти у вирішенні питання.   

Киянин звернувся з приводу виплати доплати до пенсії дружині, яка здійснює догляд за сином – особою з інвалідністю з дитинства II групи.  

Всі звернення, які потребували подальшого розгляду, були зареєстровані під час прямої телефонної лінії. Додзвонювачі отримують письмові відповіді згідно зі строками, визначеними законодавством про звернення громадян.