Урядовий контактний центр

Урядова "гаряча лінія"
– Урядова «Гаряча лінія» для дзвінків із-за кордону (оплата за тарифами відповідного оператора зв’язку)

– «Гаряча лінія» з питань Міністерства оборони України

– «Гаряча лінія» із соціальних питань

– «Гаряча лінія» з питань протидії торгівлі людьми та домашньому насильству

– лінія довіри РНБО з питань контрабанди та корупції на митниці

– «Гаряча лінія» з питань освіти для мешканців тимчасово окупованих територій

– «Гаряча лінія» Міндовкілля на зв’язку з питань захисту довкілля та природних ресурсів України

– «Гаряча лінія» з питань безпеки дітей в Інтернеті
Гаряча лінія для громадян з порушенням слуху:

Зателефонувати зараз
Урядова “гаряча лінія” 1545(webcall)
Пн-Чт 9:00 – 18:00, Пт 9:00 – 16:45

В Урядовому контактному центрі відбулося семінарське заняття під девізом «Новини – це люди»

«Новини – це люди». Під таким девізом, автором якого є редактор газети  «The Times» Гарольд Еванс, пройшло семінарське заняття в Урядовому контактному центрі  27 лютого цього року. Захід відбувся  у рамках співпраці Центру із закладами вищої освіти, науковими установами та з метою підвищення професійного рівня працівників установи. 

На запрошення Центру у семінарі взяла участь кандидат наук із соціальних комунікацій, викладач Інституту журналістки Київського національного університету імені Тараса Шевченка  Юлія Нестеряк.

Відкриваючи заняття, виконуючий обов’язки директора Урядового контактного центру Олена Антоненко подякувала Юлії Нестеряк за допомогу у створенні офіційної сторінки Центру у соціальній мережі Facebook. Понад рік існує сторінка, а на неї вже підписалося майже 3 тисячі користувачів, що свідчить про її суспільну затребуваність. Зі свого боку, гостя схвально відзначила змістовне наповнення офіційної сторінки, спрямоване на показ  позитивних зрушень в економічній, соціальній сферах суспільного життя країни.

Відомий вислів одного з класиків журналістикознавства Д. М. Прилюка «Журналістиці неможливо навчити, але їй можна навчитися», підтверджувала протягом заняття Юлія Нестеряк, розкриваючи тему «Структура новини: як бути  ефективним».

Знання, набуті під час семінару, допоможуть фахівцям Центру більш ефективно інформувати громадськість про роботу урядової «гарячої лінії», покликаної у взаємодії з органами виконавчої влади сприяти вирішенню проблемних питань громадян.

Виконуючий обов’язки директора Урядового контактного центру Олена Антоненко з учасниками семінару
Під час навчання
Практичні заняття