Урядовий контактний центр

Урядова "гаряча лінія"
– Урядова «Гаряча лінія» для дзвінків із-за кордону (оплата за тарифами відповідного оператора зв’язку)

– «Гаряча лінія» з питань Міністерства оборони України

– «Гаряча лінія» із соціальних питань

– «Гаряча лінія» з питань протидії торгівлі людьми та домашньому насильству

– лінія довіри РНБО з питань контрабанди та корупції на митниці

– «Гаряча лінія» з питань освіти для мешканців тимчасово окупованих територій

– «Гаряча лінія» Міндовкілля на зв’язку з питань захисту довкілля та природних ресурсів України

– «Гаряча лінія» з питань безпеки дітей в Інтернеті
Гаряча лінія для громадян з порушенням слуху:

Зателефонувати зараз
Урядова “гаряча лінія” 1545(webcall)
Пн-Чт 9:00 – 18:00, Пт 9:00 – 16:45

Досвід Урядового контактного центру став у нагоді для організації роботи «гарячої лінії» МВС

В Урядовому контактному центрі, на прохання керівництва Міністерства внутрішніх справ України, відбулося стажування працівників відомства у зв’язку із початком роботи «гарячої лінії» з питань моніторингу дотримання прав людини. Навчання проходило у рамках передачі досвіду з організації роботи урядової «гарячої лінії», функціонування якої забезпечує Урядовий контактний центр.

Виконуючий обов’язки директора Центру Олена Антоненко на прикладі роботи Урядового контактного центру детально ознайомила представників міністерства з основними завданнями, які покладаються на контактний центр: приймання, реєстрація та попередній розгляд звернень за єдиним телефонним номером, надання заявникам необхідних роз’яснень та довідкової інформації, а також з особливостями застосування Закону України «Про звернення громадян».

Стосовно законодавства про звернення громадян, зокрема Закону України «Про звернення громадян», розповіла начальник відділу кадрів, навчання та методичного забезпечення Центру Ольга Данкевич.

Крім того, з присутніми було проведено практичне заняття з питань опрацювання та аналізу звернень громадян, що надходять на урядову «гарячу лінію», зокрема тих, що належать до компетенції Міністерства внутрішніх справ; надано рекомендації щодо ведення розмови по телефону з агресивними заявниками та роз’яснення, як відрізнити звернення від інформаційного запиту.

По завершенню навчання учасники зустрічі подякували організаторам за можливість взяти на озброєння досвід і напрацювання Центру для застосування в організації роботи «гарячої лінії» з питань моніторингу дотримання прав людини.

Виконуючий обов’язки директора Урядового контактного центру Олена Антоненко знайомить присутніх з організаційними питаннями роботи урядової «гарячої лінії»
Олена Антоненко акцентує увагу на необхідності змін
до Закону України «Про звернення громадян»
Під час стажування