Урядовий контактний центр

Урядова "гаряча лінія"
– Урядова “гаряча лінія” для дзвінків із-за кордону (оплата за тарифами відповідного оператора зв’язку)

– “Гаряча лінія” для кандидатів на посади фахівців з питань реформ

– “Гаряча лінія” для підприємців

– “Гаряча лінія” з питань освіти для мешканців тимчасово окупованих територій (оплата за тарифами відповідного оператора зв’язку)

– “Гаряча лінія” державної митної служби України

– “Гаряча лінія” для консультації людей з інвалідністю
Гаряча Skype-лінія для громадян з порушенням слуху:

До уваги користувачів!


У зв’язку із значним збільшенням надходження електронних звернень через веб-сайт Урядового контактного центру, в особистому кабінеті заявника актуальна інформація щодо його звернень відображається із затримкою. Це пов’язано зі збільшенням терміну синхронізації електронної бази даних звернень заявників з даними в їх особистих кабінетах. Орієнтовний час затримки – протягом 2 діб. Наразі Урядовим контактним центром вживаються заходи щодо налагодження належної роботи сервісів веб-сайту https://ukc.gov.ua.
Запевняємо вас, що Всі звернення, які надходять через веб-сайт Урядового контактного центру, опрацьовуються та передаються органам влади своєчасно.Приносимо вибачення за тимчасові незручності.

Дякуємо за розуміння.