Урядовий контактний центр

Урядова "гаряча лінія"
– Урядова «Гаряча лінія» для дзвінків із-за кордону (оплата за тарифами відповідного оператора зв’язку)

– «Гаряча лінія» з питань Міністерства оборони України

– «Гаряча лінія» із соціальних питань

– «Гаряча лінія» з питань протидії торгівлі людьми та домашньому насильству

– лінія довіри РНБО з питань контрабанди та корупції на митниці

– «Гаряча лінія» з питань освіти для мешканців тимчасово окупованих територій

– «Гаряча лінія» Міндовкілля на зв’язку з питань захисту довкілля та природних ресурсів України

– «Гаряча лінія» з питань безпеки дітей в Інтернеті
Гаряча лінія для громадян з порушенням слуху:

Зателефонувати зараз
Урядова “гаряча лінія” 1545(webcall)
Пн-Чт 9:00 – 18:00, Пт 9:00 – 16:45

Напередодні Дня знань проведено пряму телефонну лінію Кабінету Міністрів України

31 серпня Урядовий контактний центр спільно з Міністерством освіти і науки забезпечили організацію проведення прямої телефонної лінії Кабінету Міністрів України.  

Напередодні початку нового навчального року – Дня знань громадяни мали можливість поставити запитання заступнику Міністра освіти і науки України Вірі Роговій, зателефонувавши на безкоштовний номер урядової «гарячої лінії» 1545. Телефонували жителі Донецької, Київської, Полтавської, Запорізької областей та м. Харків.

Завершився основний етап вступної кампанії 2021. 9 серпня відбулося зарахування вступників на бакалаврат після 11-го класу на бюджетну форму навчання. Як зазначив Міністр освіти і науки Сергій Шкарлет, вступна кампанія пройшла у звичні терміни в спокійному режимі. Цьому сприяло, зокрема те, що цьогоріч було розширено можливості для подання заяв в електронному вигляді.

Триває вступ до магістратури, попереду – зарахування вступників на бюджет, переведення на вакантні місця, зарахування на контрактну форму навчання, яке продовжиться до 30 листопада.

За словами очільника Міністерства, за підтримки Урядового контактного центру на сайті МОН працював чат-бот – за його допомогою надано майже 16 тис. консультацій працівниками Центру та понад 11 тис. чатів опрацьовано за допомогою боту.

Актуальними для додзвонювачів були питання організації нового навчального року у загальноосвітніх навчальних закладах та закладах вищої освіти, підготовки гуртожитків, порядку переведення з одного ЗВО до іншого тощо.

Так, заявниця з Переяслав-Хмельницького району Київської області просила проконсультувати її з приводу ситуації, яка склалася у онука з відрахуванням із закладу вищої освіти, безпідставного на її погляд.

Студентка з Харкова порушила питання щодо відсутності гарячого водопостачання у гуртожитку харківського ЗВО у неопалювальний період.  Реагування з боку коменданта та деканату університету відсутнє.  

Про порядок зарахування до закладу вищої освіти, якому надала перевагу племінниця, оскільки була зарахована одночасно до двох університетів у різних містах країни , просила проконсультувати заявниця з Київської області.

Питання роботи за сумісництвом цікавило вчительку хімії та біології сільської школи Вільнянського району Запорізької області.

Під час прямої телефонної лінії громадяни мали можливість отримати від заступника Міністра освіти і науки Віри Рогової кваліфіковану інформацію щодо вирішення питань навчального процесу.