2 вересня, запрацювала програма «Національний кешбек» для споживачів. Після придбання товарів українського виробництва покупець отримуватиме компенсацію у розмірі 10% від вартості товару. Суму нарахованого й виплаченого кешбеку можна перевірити в застосунку «Дія». Участь у програмі є добровільною як для покупців, так і для продавців та виробників.
За умовами програми, кожен клієнт може отримати відшкодування в розмірі від 2 до 3000 гривень на місяць на свій соціальний рахунок. Кешбек буде нараховуватись лише за безготівкові покупки, що відображені у фіскальному чеку.
Зателефонувавши за коротким номером 1545 кнопка 6
можна дізнатися:
👉про умови отримання громадянами компенсації за купівлю українських товарів;
👉як споживачу доєднатися до програми “Національний кешбек”;
👉на що можна буде витратити кешбек;
👉як виробнику долучитися до програми.
Також можна отримати допомогу у вирішенні інших питань, що стосуються програми “Національний кешбек”.
До програми вже долучилися понад 300 виробників та понад 20 тисяч торгових точок, серед яких — «АТБ», «Сільпо», «Новус», «Варус» і «Ашан», пропонуючи понад 37 тисяч товарів для покупок із кешбеком.
Витратити накопичені кошти можна буде на:
• медичні послуги, кіно, заклади харчування;
• інші товари і послуги українського бізнесу;
• оплату комунальних послуг та мобільного зв’язку;
• донати ЗСУ.
Урядова «гаряча лінія» 1545 кнопка 6 з питань сервісу Національного кешбеку працює пн-пт з 09:00 до 18:00.
Дзвінки на території України з мобільних операторів Київстар, Vodafone Україна, Лайфсел для заявників – безкоштовні.