Урядовий контактний центр

Урядова "гаряча лінія"
– Урядова «гаряча лінія» для дзвінків із-за кордону (оплата за тарифами відповідного оператора зв’язку)

– «гаряча лінія» з питань Міністерства оборони України

– «гаряча лінія» із соціальних питань

– «гаряча лінія» з питань протидії торгівлі людьми та домашньому насильству

– «гаряча лінія» з питань енергозабезпечення «СТРУМ»

– «гаряча лінія» з питань освіти для мешканців тимчасово окупованих територій

– «гаряча лінія» Міндовкілля на зв’язку з питань захисту довкілля та природних ресурсів України

– «гаряча лінія» з питань безпеки дітей в Інтернеті
Гаряча лінія для громадян з порушенням слуху:

Зателефонувати зараз
Урядова “гаряча лінія” 1545(webcall)
Пн-Чт 9:00 – 18:00, Пт 9:00 – 16:45

На базі Урядового контактного центру стартувала робота “гарячої лінії” з питань програми “Національний кешбек” за номером 1545 кнопка 6

2 вересня, запрацювала програма «Національний кешбек» для споживачів. Після придбання товарів українського виробництва покупець отримуватиме компенсацію у розмірі 10% від вартості товару. Суму нарахованого й виплаченого кешбеку можна перевірити в застосунку «Дія». Участь у програмі є добровільною як для покупців, так і для продавців та виробників.

За умовами програми, кожен клієнт може отримати відшкодування в розмірі від 2 до 3000 гривень на місяць на свій соціальний рахунок. Кешбек буде нараховуватись лише за безготівкові покупки, що відображені у фіскальному чеку.

Зателефонувавши за коротким номером 1545 кнопка 6
можна дізнатися:
👉про умови отримання громадянами компенсації за купівлю українських товарів;
👉як споживачу доєднатися до програми “Національний кешбек”;
👉на що можна буде витратити кешбек;
👉як виробнику долучитися до програми.
Також можна отримати допомогу у вирішенні інших питань, що стосуються програми “Національний кешбек”.

До програми вже долучилися понад 300 виробників та понад 20 тисяч торгових точок, серед яких — «АТБ», «Сільпо», «Новус», «Варус» і «Ашан», пропонуючи понад 37 тисяч товарів для покупок із кешбеком.
Витратити накопичені кошти можна буде на:
• медичні послуги, кіно, заклади харчування;
• інші товари і послуги українського бізнесу;
• оплату комунальних послуг та мобільного зв’язку;
• донати ЗСУ.
Урядова «гаряча лінія» 1545 кнопка 6 з питань сервісу Національного кешбеку працює пн-пт з 09:00 до 18:00.
Дзвінки на території України з мобільних операторів Київстар, Vodafone Україна, Лайфсел для заявників – безкоштовні.