🔥 Урядовий контактний центр — державна установа, яка більше 13 років тримає руку на пульсі країни, а зараз, в цей важкий для країни час, робить надможливе для опрацювання максимальної кількості звернень громадян.
💪🏼 Оголошуємо набір на вакантну посаду консультанта call-центру
Вимоги :
✅ фахова передвища, повна або базова вища освіта,
✅ впевнений користувач ПК та Google сервісів, сервісів для організації відеоконференцій (Zoom, Google meet тощо) та месенджерів (Telegram, Viber, WhatsApp та інші),
✅ досвід роботи – без вимог до стажу роботи,
✅ вільне володіння державною мовою.
Функціональні обов’язки:
🔸 Опрацювання дзвінків, які надходять на урядову «гарячу лінію» ,
🔸 консультування заявників та реєстрація звернень,
🔸 інформування громадян про стан раніше зареєстрованих звернень
Ми гарантуємо :
✅ Соціальний пакет, офіційне працевлаштування, та кар’єрне зростання.
✅ Дружній колектив та довірливі відносини
✅ Ми цінуємо час та вміємо навчати
✅ Ми працюємо з виконавчими органами влади з унікальними сервісами,
✅ в майбутньому ви зможете стати спеціалістом з високим рівнем обізнаності законодавства
👉🏻 Гідна оплата праці
👉🏻 Зручний графік роботи
Якщо ви впевнені у своїх силах та готові до нових викликів, то welcome до нас та ставайте частиною нашої команди🚀 надсилайте резюме rezume1545@ukc.gov.ua