Урядовий контактний центр

Урядова "гаряча лінія"
– Урядова “гаряча лінія” для дзвінків із-за кордону (оплата за тарифами відповідного оператора зв’язку)

– “Гаряча лінія” для кандидатів на посади фахівців нової державної служби

– “Гаряча лінія” для підприємців

– “Гаряча лінія” з питань освіти для мешканців тимчасово окупованих територій (оплата за тарифами відповідного оператора зв’язку)

– “Гаряча лінія” державної митної служби України

– “Гаряча лінія” для консультації людей з інвалідністю
Гаряча лінія для громадян з порушенням слуху:

Зателефонувати зараз
Урядова “гаряча лінія” 1545(skype)
Урядова “гаряча лінія” 1545(webcall)
Пн-Чт 9:00 – 18:00, Пт 9:00 – 16:45

В Урядовому контактному центрі відбулося чергове навчання

20 грудня 2017 року в Урядовому контактному центрі відбулося навчання на тему «Підвищення популярності сторінок у соціальних мережах», у якому взяла участь викладач Інституту журналістики Київського національного університету імені Тараса Шевченка, кандидат наук із соціальних комунікацій Юлія Нестеряк.

Досвідчений спеціаліст у сфері соціальних комунікацій Юлія Нестеряк ознайомила працівників Центру з особливостями контенту офіційних сторінок державних установ у соціальних мережах. Метою навчання було попередити про ризикові позиції, що містяться в інформації, яка подається на сторінці. Зокрема, щоб тема новин не стала приводом для конфліктів, суперечок, напруження у суспільстві. Під час навчання Юлія Нестеряк посилалася на зарубіжний досвід ведення соціальних сторінок британськими та американськими урядовими структурами.

Також, у рамках співпраці Центру з Інститутом журналістики, Юлія Нестеряк виступила з ініціативою про залучення студентів до висвітлення роботи урядової «гарячої лінії» у засобах масової  інформації.

Під час навчання в Урядовому контактному центрі