Урядова “гаряча лінія” для дзвінків із-за кордону
(оплата за тарифами відповідного оператора зв’язку)

“Гаряча лінія” для кандидатів на посади фахівців з питань реформ

“Гаряча лінія” для підприємців
Гаряча Skype-лінія для громадян з порушенням слуху:
В Урядовому контактному центрі відбулося чергове навчання

20 грудня 2017 року в Урядовому контактному центрі відбулося навчання на тему «Підвищення популярності сторінок у соціальних мережах», у якому взяла участь викладач Інституту журналістики Київського національного університету імені Тараса Шевченка, кандидат наук із соціальних комунікацій Юлія Нестеряк.

Досвідчений спеціаліст у сфері соціальних комунікацій Юлія Нестеряк ознайомила працівників Центру з особливостями контенту офіційних сторінок державних установ у соціальних мережах. Метою навчання було попередити про ризикові позиції, що містяться в інформації, яка подається на сторінці. Зокрема, щоб тема новин не стала приводом для конфліктів, суперечок, напруження у суспільстві. Під час навчання Юлія Нестеряк посилалася на зарубіжний досвід ведення соціальних сторінок британськими та американськими урядовими структурами.

Також, у рамках співпраці Центру з Інститутом журналістики, Юлія Нестеряк виступила з ініціативою про залучення студентів до висвітлення роботи урядової «гарячої лінії» у засобах масової  інформації.

Під час навчання в Урядовому контактному центрі