Урядовий контактний центр

Урядова "гаряча лінія"
– Урядова «Гаряча лінія» для дзвінків із-за кордону (оплата за тарифами відповідного оператора зв’язку)

– «Гаряча лінія» з питань Міністерства оборони України

– «Гаряча лінія» із соціальних питань

– «Гаряча лінія» з питань протидії торгівлі людьми та домашньому насильству

– лінія довіри РНБО з питань контрабанди та корупції на митниці

– «Гаряча лінія» з питань освіти для мешканців тимчасово окупованих територій

– «Гаряча лінія» Міндовкілля на зв’язку з питань захисту довкілля та природних ресурсів України

– «Гаряча лінія» з питань безпеки дітей в Інтернеті
Гаряча лінія для громадян з порушенням слуху:

Зателефонувати зараз
Урядова “гаряча лінія” 1545(webcall)
Пн-Чт 9:00 – 18:00, Пт 9:00 – 16:45

Чергова пряма телефонна лінія Кабінету Міністрів України відбулася за участю Міністерства охорони здоров’я

15 грудня  2020 року Урядовий контактний центр забезпечив проведення прямої телефонної лінії Кабінету Міністрів України за участю Міністерства охорони здоров’я.

Добігає кінця 2020 рік. Рік, який ознаменувався пандемією коронавірусної інфекції COVID-19, що вплинула на життя мільйонів громадян. Особлива місія у протидії хворобі належить медичним працівникам, які працюють на передовій та стикаються з великими навантаженнями, необхідністю приймати рішення, що стосуються життя людини, а також ризиком інфікування.

Вже втретє у цьому році представники Міністерства охорони здоров’я наживо спілкуються з громадянами, відповідаючи на подекуди гострі запитання, а часом і відчайдушні заклики надати допомогу.   

Цього разу на дзвінки громадян відповідала перший  заступник Міністра охорони здоров’я Ірина Садов’як. Також у заході взяли участь: генеральний директор Директорату якості життя Андрій Гаврилюк, в.о. директора Директорату медичного забезпечення Олександр Данилюк, представники Департаменту контролю якості надання медичної допомоги та Директорату фармацевтичного забезпечення.

На безкоштовний номер телефону 1545 зверталися жителі Черкаської, Дніпропетровської, Закарпатської, Чернівецької, Київської, Чернігівської, Сумської областей та м. Одеса.

Переважно дзвінки стосувалися питань, пов’язаних з медичним обслуговуванням сімейними лікарями; забезпеченням проведення життєво необхідних процедур, як-от гемодіалізу; розширенням переліку посад медичних працівників закладів охорони здоров’я, які надають меддопомогу хворим на гостру респіраторну хворобу COVID-19, спричинену коронавірусом SARS-CoV-2, та мають право на доплату до зарплати; відновленням роботи лікарень; проведенням щорічних медичних оглядів тощо.

Так, житель Бориспільського району Київської області повідомив, що 28 років працює в аеропорту «Бориспіль». У зв’язку із пандемією у багатьох працівників аеропорту загострилися хронічні захворювання. Втім, відсутні щорічні медичні огляди (зокрема, флюорографічний огляд). Враховуючи контакти з великою кількістю громадян, заявник просив вжити відповідних заходів для вирішення цього питання.

Стосовно відновлення роботи пологового будинку в смт. Кельменці Кельменецького району Чернівецької області звернулася жителька цього району. ЇЇ донька 6 грудня цього року народжувала дитину в Кельменецькій центральній районній лікарні, де не передбачено відповідні умови для породілей.

З проблемою, яка потребувала негайного вирішення, звернувся заявник з Христинівського  району Черкаської області. Він просив терміново вжити заходів для забезпечення  Черкаської обласної лікарні рідиною для процедури перитонеального діалізу, життєво необхідного його сину, який в листопаді 2020 року був госпіталізований до лікарні через ниркову недостатність.   

За підсумками прямої телефонної лінії, перший заступник Міністра охорони здоров’я Ірина Садов’як  надала доручення відповідним структурним підрозділам Міністерства стосовно вирішення проблем додзвонювачів, у першу чергу тих, що потребували термінового розгляду.