Урядовий контактний центр

Урядова "гаряча лінія"
– Урядова «Гаряча лінія» для дзвінків із-за кордону (оплата за тарифами відповідного оператора зв’язку)

– «Гаряча лінія» з питань Міністерства оборони України

– «Гаряча лінія» із соціальних питань

– «Гаряча лінія» з питань протидії торгівлі людьми та домашньому насильству

– лінія довіри РНБО з питань контрабанди та корупції на митниці

– «Гаряча лінія» з питань освіти для мешканців тимчасово окупованих територій

– «Гаряча лінія» Міндовкілля на зв’язку з питань захисту довкілля та природних ресурсів України

– «Гаряча лінія» з питань безпеки дітей в Інтернеті
Гаряча лінія для громадян з порушенням слуху:

Зателефонувати зараз
Урядова “гаряча лінія” 1545(webcall)
Пн-Чт 9:00 – 18:00, Пт 9:00 – 16:45

Взаємодія Урядового контактного центру з контактними центрами Національної системи опрацювання звернень до органів виконавчої влади стає все більш інтенсивною

12 вересня 2018 року представники Урядового контактного центру на чолі з виконуючим обов’язки директора Центру Оленою Антоненко відвідали Контактний центр міста Києва. Останнім часом взаємодія Урядового контактного центру з контактними центрами областей та міста Києва помітно активізувалася.

Цьому, зокрема, сприяла Всеукраїнська нарада-семінар «Стан і перспективи розвитку Національної системи опрацювання звернень до органів виконавчої влади», яку було проведено у серпні цього року у місті Запоріжжі. Метою робочого візиту до Контактного центру міста Києва був обмін досвідом щодо удосконалення роботи зі зверненнями громадян.

 

Директор Контактного центру міста Києва Лариса Жукова та заступник директора Олександр Дудченко ознайомили представників Урядового контактного центру зі специфікою опрацювання звернень у програмно-апаратному комплексі APM Call-Center, запровадженому у Контактному центрі, а також алгоритмом опрацювання звернень, що надходять через веб-сайт Контактного центру.

 

Виконуючий обов’язки директора Урядового контактного центру Олена Антоненко висловила сподівання, що впровадження сучасних стандартів у роботу контактних центрів сприятиме підвищенню якості і продуктивності їх роботи для задоволення законних прав та інтересів заявників.