Урядовий контактний центр

Урядова "гаряча лінія"
– Урядова «Гаряча лінія» для дзвінків із-за кордону (оплата за тарифами відповідного оператора зв’язку)

– «Гаряча лінія» з питань Міністерства оборони України

– «Гаряча лінія» із соціальних питань

– «Гаряча лінія» з питань протидії торгівлі людьми та домашньому насильству

– лінія довіри РНБО з питань контрабанди та корупції на митниці

– «Гаряча лінія» з питань освіти для мешканців тимчасово окупованих територій

– «Гаряча лінія» Міндовкілля на зв’язку з питань захисту довкілля та природних ресурсів України

– «Гаряча лінія» з питань безпеки дітей в Інтернеті
Гаряча лінія для громадян з порушенням слуху:

Зателефонувати зараз
Урядова “гаряча лінія” 1545(webcall)
Пн-Чт 9:00 – 18:00, Пт 9:00 – 16:45

Відбулася практична конференція «Контакт-центри: кращі практики»

Сьогодні, 26 травня, відбулася практична конференція «Контакт-центри: кращі практики», на якій були обговорені перспективні технології у сфері контактних центрів. У заході взяли участь директор державної установи «Урядовий контактний центр» Ольга Холомєєва та перший заступник директора Олена Антоненко.

З-поміж спікерів конференції – власники бізнесу, менеджери вищої ланки, експерти, які мають багаторічний досвід побудови та розвитку кращих контактних центрів. Їх доповіді основані на реальних фактичних матеріалах.

Зокрема, спікери висвітлили актуальні проблеми та поділилися цікавими напрацюваннями. Інтерес учасників викликали доповіді на тему «Інновації, які визначають майбутнє обслуговування клієнтів», «Штучний інтелект в контактному центрі» тощо.

Також відбулися майстер-класи, у яких взяли участь керівники Урядового контактного центру: «Складові ефективного навчання кращого контактного центру України за версією DzWINNER», «Сервіс у державному підприємстві – мрії здійснюються», «Запуск ефективного голосового боту – розбір успіхів та невдач». Майстер-класи дозволили під іншим кутом зору подивитися на звичні складові роботи контактного центру.

Прослухавши кейси доповідачів, учасники заходу мали можливість ставити їм запитання, брати участь в обговоренні кращих практик. 

Досвід учасників практичної конференції щодо впровадження найбільш перспективних технологій у роботі контактних центрів оцінено керівництвом Урядового контактного центру як цікавий та пізнавальний, який варто взяти до уваги та використання у роботі.