Урядова “гаряча лінія” для дзвінків із-за кордону
(оплата за тарифами відповідного оператора зв’язку)

“Гаряча лінія” для кандидатів на посади фахівців з питань реформ

“Гаряча лінія” для підприємців
Гаряча Skype-лінія для громадян з порушенням слуху:
В Урядовому контактному центрі відбулося стажування працівників відділу забезпечення діяльності CALL-центру Національної поліції України

6 лютого 2018 року в Урядовому контактному центрі пройшли стажування працівники відділу забезпечення діяльності CALL-центру Національної поліції України. Відкрила навчання виконуючий обов’язки директора Центру Олена Антоненко.

Перед навчальним процесом були поставлені наступні завдання: розглянути техніку ефективного ведення розмови по телефону, здобути навички з конструктивного вирішення конфліктних ситуацій під час телефонної розмови, а також навчитися правильно спілкуватися з активними заявниками, що перебувають у стані емоційного збудження. Роз’яснення з цих питань надавали працівники відділу навчання кадрів та методичного забезпечення суб’єктів Національної системи опрацювання звернень аналітичного управління Центру.

У рамках стажування було проведено тренінги із зазначених питань, надано методичні матеріали та практичні рекомендації.

Також з працівниками відділу забезпечення діяльності CALL-центру Національної поліції України було проведено практичне заняття з питань опрацювання та аналізу звернень громадян, що надходять на урядову «гарячу лінію», зокрема тих, що належать до компетенції Національної поліції України.

Під час навчання відбувся обмін думками щодо інформування громадян, які звертаються на урядову «гарячу лінію» та «гарячу лінію» Національної поліції.

В Урядовому контактному центрі під час навчання