Урядовий контактний центр

Урядова "гаряча лінія"
– Урядова «Гаряча лінія» для дзвінків із-за кордону (оплата за тарифами відповідного оператора зв’язку)

– «Гаряча лінія» з питань Міністерства оборони України

– «Гаряча лінія» із соціальних питань

– «Гаряча лінія» з питань протидії торгівлі людьми та домашньому насильству

– лінія довіри РНБО з питань контрабанди та корупції на митниці

– «Гаряча лінія» з питань освіти для мешканців тимчасово окупованих територій

– «Гаряча лінія» Міндовкілля на зв’язку з питань захисту довкілля та природних ресурсів України

– «Гаряча лінія» з питань безпеки дітей в Інтернеті
Гаряча лінія для громадян з порушенням слуху:

Зателефонувати зараз
Урядова “гаряча лінія” 1545(webcall)
Пн-Чт 9:00 – 18:00, Пт 9:00 – 16:45

В Урядовому контактному центрі відбулося стажування працівників Держпродспоживслужби

28 вересня 2018 року в Урядовому контактному центрі пройшли стажування працівники відділу приймання та обробки інформації Сall-центру Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів.

Основним завданням стажування був розгляд питань приймання та ведення розмови по телефону із громадянами, що звертаються на нещодавно створену «гарячу» телефонну лінію Держпродспоживслужби. Під час проведення стажування працівники Служби ознайомилися з організаційними питаннями роботи «гарячої» телефонної лінії на прикладі урядової «гарячої лінії».

Окрему увагу присутніх було акцентовано на нормах Закону України «Про звернення громадян», зокрема щодо вимог до звернень, термінів їх розгляду, відповідальності громадян за подання звернень протиправного характеру тощо. Також начальником відділу кадрів, навчання та методичного забезпечення Урядового контактного центру Ольгою Данкевич були надані рекомендації щодо методики спілкування із активними заявниками, що перебувають у стані емоційного збудження.

За результатами стажування працівники Call-центру закріпили теоретичні поняття, що застосовуються під час спілкування з громадянами, які звертаються на телефонні «гарячі лінії» органів виконавчої влади. Учасники заходу домовились про подальшу співпрацю з метою підвищення ефективності роботи з об’єктивного та вчасного розгляду звернень громадян згідно з вимогами законодавства України.

Під час стажування в Урядовому контактному центрі