Урядовий контактний центр

Урядова "гаряча лінія"
– Урядова «Гаряча лінія» для дзвінків із-за кордону (оплата за тарифами відповідного оператора зв’язку)

– «Гаряча лінія» з питань Міністерства оборони України

– «Гаряча лінія» із соціальних питань

– «Гаряча лінія» з питань протидії торгівлі людьми та домашньому насильству

– лінія довіри РНБО з питань контрабанди та корупції на митниці

– «Гаряча лінія» з питань освіти для мешканців тимчасово окупованих територій

– «Гаряча лінія» Міндовкілля на зв’язку з питань захисту довкілля та природних ресурсів України

– «Гаряча лінія» з питань безпеки дітей в Інтернеті
Гаряча лінія для громадян з порушенням слуху:

Зателефонувати зараз
Урядова “гаряча лінія” 1545(webcall)
Пн-Чт 9:00 – 18:00, Пт 9:00 – 16:45

В Урядовому контактному центрі відбулася пряма телефонна лінія Кабінету Міністрів України

28 липня 2020 р. в Урядовому контактному центрі відбулася пряма телефонна лінія Кабінету Міністрів України. З громадянами, за номером телефону урядової «гарячої лінії» 1545, спілкувалися заступник Міністра соціальної політики Віталій Музиченко та директор Департаменту реалізації державної соціальної політики Міністерства Ольга Дейнега.

Дозвонювачів цікавили питання пенсійного забезпечення осіб, постраждалих внаслідок аварії на Чорнобильській АЕС. Зокрема, учасники прямої телефонної лінії надали роз’яснення, що 1 квітня поточного року перерахунок пенсій було проведено тим особам, які після призначення пенсії продовжують працювати і набули необхідний страховий стаж, без їх звернення до установ Пенсійного фонду.

Також громадяни зверталися з питань перерахунку пенсійних виплат із застосуванням коефіцієнта збільшення показника середньої заробітної плати в Україні, з якого сплачено страхові внески; надання пільг на комунальні послуги для осіб з інвалідністю; призначення субсидії у разі наявності заборгованості при сплаті за комунальні послуги; пільгового проїзду у міжміському транспорті.

Заступник Міністра Віталій Музиченко надав детальні пояснення заявнику з Липовецького району Вінницької області, який звернувся на пряму телефонну лінію щодо порядку призначення допомоги по догляду за особами похилого віку (80+) та особами з інвалідністю I групи та розміру вказаної допомоги. Сам він здійснює догляд за своєю дружиною.  

14 липня цього року набула чинності постанова Кабінету Міністрів України від 01.06.2020 р. № 587, якою затверджено Порядок організації надання соціальних послуг. Віталій Музиченко порадив дозвонювачу звернутися найближчим часом із відповідною заявою до Управління праці та соціального захисту населення Липовецької райдержадміністрації.

Роз’яснення законодавства надала також директор Департаменту реалізації державної соціальної політики Ольга Дейнега, зокрема жительці міста Кам’янське Дніпропетровської області, що стосувалося призначення соціальної допомоги на дітей одиноким матерям.

На жаль, не всі громадяни  цього дня змогли поспілкуватися з керівництвом Мінсоцполітики, оскільки час, відведений для  проведення прямої телефонної лінії, обмежений двома годинами. Варто зазначити, що аналіз звернень, що надходять на урядову «гарячу лінію», проведений спеціалістами Урядового контактного центру, у тому числі за  телефоном 1545,  свідчить, що найбільш актуальними  для громадян є  питання соціального захисту населення. Так, у червні цього року зареєстровано майже 21 тисяча  звернень цієї тематики.

За результатами прямої телефонної лінії дано завдання керівникам структурних підрозділів Міністерства соціальної політики детально опрацювати звернення  та надати відповіді заявникам.

Заступник Міністра соціальної політики Віталій Музиченко