Урядовий контактний центр

Урядова "гаряча лінія"
– Урядова “гаряча лінія” для дзвінків із-за кордону (оплата за тарифами відповідного оператора зв’язку)

– “Гаряча лінія” для кандидатів на посади фахівців нової державної служби

– “Гаряча лінія” для підприємців

– “Гаряча лінія” з питань освіти для мешканців тимчасово окупованих територій (оплата за тарифами відповідного оператора зв’язку)

– “Гаряча лінія” державної митної служби України

– “Гаряча лінія” для консультації людей з інвалідністю
Гаряча лінія для громадян з порушенням слуху:

Зателефонувати зараз
Урядова “гаряча лінія” 1545(skype)
Урядова “гаряча лінія” 1545(webcall)
Пн-Чт 9:00 – 18:00, Пт 9:00 – 16:45

В Україні почала діяти Урядова консультаційна лінія з питань безпеки дітей в Інтернеті – 1545*3 (1545, далі обрати 3)

Інформаційно-комунікаційні засоби стали невід’ємною складовою життя людей у всіх сферах діяльності. Незважаючи на безумовно позитивну роль сучасних комунікаційних засобів та Інтернету, існують певні ризики у використанні інформаційних технологій.

Особливу небезпеку незахищений інформаційний простір приховує для дітей, які  все більше користуються Інтернетом, зокрема, для навчання, спілкування з однолітками. Інтернет може містити інформацію агресивного чи соціально небезпечного змісту, наприклад, спілкування з незнайомими людьми з небажаними наслідками, небезпечні зустрічі з ними в реальності; спонукання до насильства, агресії, підбурювання нетерпимого ставлення до інших

Дітям, які потрапили в небезпечну ситуацію, дорослим – з питань, яким чином убезпечити дітей, дізнатися більше про технології та особливості попередження ризиків мають допомагати консультаційні лінії.

Урядовий контактний центр долучився до створення такої лінії у  партнерстві з освітнім проектом #stop_sexтинг спільно з патронатною службою Віце-прем’єр-міністра – Міністра цифрової трансформації, Міністерством соціальної політики, Міністерством внутрішніх справ та Уповноваженим Президента України з прав дитини, а також  за підтримки телеком-оператора «Датагруп».

З 15 вересня в Україні почала працювати Урядова консультаційна лінія з питань безпеки дітей в Інтернеті – 1545*3 (далі обрати 3). Лінія створена з метою підвищення рівня обізнаності, а також для запобігання та навчання реагування на ризики, з якими діти можуть зіткнутися в Інтернеті.

Дорослі також можуть отримати кваліфіковані консультації щодо особливостей технічних налаштувань застосунків, якими діти користуються в цифровому середовищі.

Зателефонувати та отримати консультацію може кожен, хто цікавиться питаннями захищеності дитини в інтернеті. Консультанти лінії 1545*3  працюють цілодобово та надають інформацію щодо безпечної поведінки в цифровому середовищі для запобігання насильству, порушенню прав та іншим зловживанням в інтернеті, а також щодо шляхів реагування на негативний онлайн-досвід.