Урядовий контактний центр

Урядова "гаряча лінія"
– Урядова «Гаряча лінія» для дзвінків із-за кордону (оплата за тарифами відповідного оператора зв’язку)

– «Гаряча лінія» з питань Міністерства оборони України

– «Гаряча лінія» із соціальних питань

– «Гаряча лінія» з питань протидії торгівлі людьми та домашньому насильству

– лінія довіри РНБО з питань контрабанди та корупції на митниці

– «Гаряча лінія» з питань освіти для мешканців тимчасово окупованих територій

– «Гаряча лінія» Міндовкілля на зв’язку з питань захисту довкілля та природних ресурсів України

– «Гаряча лінія» з питань безпеки дітей в Інтернеті
Гаряча лінія для громадян з порушенням слуху:

Зателефонувати зараз
Урядова “гаряча лінія” 1545(webcall)
Пн-Чт 9:00 – 18:00, Пт 9:00 – 16:45

В Антимонопольному комітеті відбулася спільна нарада з представниками Урядового контактного центру

14 листопада 2018 року в Антимонопольному комітеті відбулася спільна нарада з питань обміну досвідом щодо розгляду звернень, які надходять на урядову «гарячу лінію», а також шляхів удосконалення законодавства про звернення громадян. У робочій зустрічі взяли участь виконуючий обов’язки директора державної установи «Урядовий контактний центр» Олена Антоненко, директор Департаменту організаційної роботи Антимонопольного комітету Світлана Білянська, представники Урядового контактного центру та Антимонопольного комітету.

Під час наради було обговорено спільні дії Антимонопольного комітету та Урядового контактного центру (Центр) із забезпечення оперативного розгляду звернень, що надходять на урядову «гарячу лінію», врегулювання організаційних питань та розподіл і упорядкування роботи між установами.

Олена Антоненко зазначила, що з 1 січня 2018 року на урядову «гарячу лінію» надійшло понад сотні звернень, які стосуються повноважень Антимонопольного комітету, зокрема з питань підвищення цін на окремі товари (цифрові тюнери Т2, паливо), оплати за отримані послуги, у тому числі енергопостачання, газопостачання, водопостачання і водовідведення, вивезення побутових відходів, мобільного зв’язку тощо. На виконання Закону України «Про звернення громадян» Антимонопольний комітет надавав роз’яснення законодавства та консультації заявникам, а у разі проведення перевірок щодо суті питань, викладених у зверненнях, інформував про їх результати.

На даний час Центром проводиться робота щодо удосконалення законодавства про звернення громадян, а саме: готуються зміни до Порядку взаємодії органів виконавчої влади, Секретаріату Кабінету Міністрів України та державної установи «Урядовий контактний центр» із забезпечення оперативного реагування на звернення, які надходять на урядову «гарячу лінію», Єдиний веб-портал органів виконавчої влади та Урядову телефонну довідку, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 12 серпня 2009 року № 898. Активну участь у цьому процесі беруть контактні центри областей та міста Києва, які входять до Національної системи опрацювання звернень до органів виконавчої влади, та органи виконавчої влади.

Під час наради було також обговорено деякі питання пропозицій стосовно удосконалення законодавства про звернення громадян. Учасники наради висловили сподівання, що спільна робота сприятиме більш якісному вирішенню порушених у зверненнях питань і задоволенню законних прав та інтересів заявників.

Виконуючий обов’язки директора Урядового контактного центру Олена Антоненко, директор Департаменту організаційної роботи Антимонопольного комітету Світлана Білянська та інші учасники спільної наради

 

Під час наради