Урядовий контактний центр

Урядова "гаряча лінія"
– Урядова «Гаряча лінія» для дзвінків із-за кордону (оплата за тарифами відповідного оператора зв’язку)

– «Гаряча лінія» з питань Міністерства оборони України

– «Гаряча лінія» із соціальних питань

– «Гаряча лінія» з питань протидії торгівлі людьми та домашньому насильству

– лінія довіри РНБО з питань контрабанди та корупції на митниці

– «Гаряча лінія» з питань освіти для мешканців тимчасово окупованих територій

– «Гаряча лінія» Міндовкілля на зв’язку з питань захисту довкілля та природних ресурсів України

– «Гаряча лінія» з питань безпеки дітей в Інтернеті
Гаряча лінія для громадян з порушенням слуху:

Зателефонувати зараз
Урядова “гаряча лінія” 1545(webcall)
Пн-Чт 9:00 – 18:00, Пт 9:00 – 16:45

Урядовий контактний центр та Державна служба якості освіти обмінялися досвідом

12 березня 2019 року в Урядовому контактному центрі відбулося чергове семінарське заняття на тему «Повноваження Державної служби якості освіти України та її територіальних органів».

У заході, який організував Урядовий контактний центр, взяли участь заступник Голови Державної служби якості освіти України Алла Бондар, заступник начальника управління департаменту інституційного аудиту Служби Сергій Постернак, а також працівники управління організації прийому звернень та управління організаційно-аналітичної роботи Центру.

Державна служба якості освіти є новою структурою, заснованою рішенням Уряду 6 грудня 2017 року на базі Державної інспекції навчальних закладів. Виконуючий обов’язки директора Урядового контактного центру Олена Антоненко надала роз’яснення щодо механізму взаємодії органів виконавчої влади та Центру із забезпечення оперативного розгляду звернень громадян, детально зупинившись на процедурі їх приймання і реєстрації, розподілу відповідно до компетенції органів виконавчої влади. 

Які повноваження мають Державна служба якості освіти та її територіальні органи, розповіла Алла Бондар. Працівників Центру, до обов’язків яких входить також надання роз’яснень та довідкової інформації заявникам, що звертаються на урядову «гарячу лінію», цікавили, зокрема такі питання: чи уповноважена Служба проводити перевірки у дитячих садках, школах та вищих навчальних закладах за зверненнями громадян; які важелі впливу вона має на діяльність приватних закладів освіти; як здійснюється взаємодія Служби з Міністерством освіти і науки тощо.

Підсумовуючи результати роботи семінару, Олена Антоненко зазначила, що зустріч була змістовною та корисною для всіх учасників заходу.

Заступник Голови Державної служби якості освіти України Алла Бондар, виконуючий обов’язки директора Урядового контактного центру Олена Антоненко, заступник директора – начальник управління організації прийому звернень Центру Валентина Сінельніченко
Гості Урядового контактного центру
Під час семінару
Учасники семінару