Попри загрози та виклики, пов’язані з поширенням пандемії COVID-19, Міністерство внутрішніх справ України продовжує забезпечувати необхідний рівень безпечного середовища життєдіяльності, як основи безпеки на території нашої країни. За інформацією заступника Міністра внутрішніх справ Антона Геращенко, з 345 тис. співробітників МВС майже 2 тис. хворих на коронавірус. Це співробітники Міністерства, які безпосередньо працювали на вулицях, виїжджали на місця злочинів, працювали з громадянами і мали підвищену ймовірність захворіти коронавірусом.
У зв’язку з цим представники Міністерства внутрішніх справ, які брали участь у прямій телефонній лінії Кабінету Міністрів України 22 вересня, позитивно відзначили організацію проведення лінії за номером телефону урядової «гарячої лінії» 1545 на території Міністерства.
З громадянами спілкувалися: директор Департаменту забезпечення діяльності апарату МВС Наталія Бондар, заступник директора цього Департаменту – начальник управління документування службової діяльності Сергій Бачинський, головний спеціаліст Департаменту організаційно-апаратної роботи – помічник Міністра внутрішніх справ Олександр Расюк, начальник відділу методології оплати праці та соціальних виплат Департаменту фінансово-облікової політики Надія Немченко, заступник директора Департаменту персоналу – начальник управління координації пенсійних та соціально-гуманітарних питань Тетяна Андрійчук, начальник управління професійної освіти та науки Департаменту персоналу Євген Бодюл та інші працівники відомства.
Команда МВС ретельно підготувалася до проведення прямої лінії. Її завдання полягало в тому, щоб на будь-яке запитання заявника була надана конструктивна, неформальна відповідь компетентних працівників відомства, без переадресації до інших органів виконавчої влади, як це інколи буває на прямих лініях.
Проведення цього заходу забезпечували також, у співпраці з колегами з МВС, начальники змін відділу обробки звернень по телефону Урядового контактного центру Юлія Борцова та Ірина Фещенко. Їх оперативність, допомогу, уважне ставлення до проблем дозвонювачів відзначили учасники прямої телефонної лінії.
Громадяни зверталися з питань пенсійного забезпечення ветеранів та пенсіонерів Міністерства внутрішніх справ, у тому числі перерахунку пенсій, призначення грошової допомоги особам з інвалідністю тощо.
Так, жителька м. Вінниця (особа з інвалідністю 3-ї групи) просила сприяння у призначенні та виплаті коштів одноразової грошової допомоги у зв’язку із отриманою інвалідністю під час проходження служби в органах внутрішніх справ. Заявниця повідомила, що група інвалідності їй встановлена в грудні 2019 року, але одноразова грошова допомога не призначена до цього часу.
Вінничанка (мама курсанта) висловила обурення щодо продовження навчального процесу та ігнорування рівня захворювання на COVID-19 серед курсантів ІІІ курсу в Дніпропетровському державному університеті внутрішніх справ.
Заявниця з м. Харків (керівник громадської організації) звернулася з пропозицією посилити роботу Головного управління Національної поліції в Харківській області у напряму протидії злочинності, охорони прав та законних інтересів людей. Також громадянка запропонувала активізувати співпрацю Головного управління з громадськими організаціями області.
Спілкування з представниками Міністерства внутрішніх справ України видалось плідним і громадяни змогли отримати детальні відповіді на широкий спектр питань, які їх турбували.