Урядовий контактний центр

Урядова "гаряча лінія"
– Урядова «Гаряча лінія» для дзвінків із-за кордону (оплата за тарифами відповідного оператора зв’язку)

– «Гаряча лінія» з питань Міністерства оборони України

– «Гаряча лінія» із соціальних питань

– «Гаряча лінія» з питань протидії торгівлі людьми та домашньому насильству

– лінія довіри РНБО з питань контрабанди та корупції на митниці

– «Гаряча лінія» з питань освіти для мешканців тимчасово окупованих територій

– «Гаряча лінія» Міндовкілля на зв’язку з питань захисту довкілля та природних ресурсів України

– «Гаряча лінія» з питань безпеки дітей в Інтернеті
Гаряча лінія для громадян з порушенням слуху:

Зателефонувати зараз
Урядова “гаряча лінія” 1545(webcall)
Пн-Чт 9:00 – 18:00, Пт 9:00 – 16:45

Обмін досвідом — це запорука розвитку

Контакт-центр Пенсійного фонду України надає послуги з інформування та консультування громадян з питань пенсійного забезпечення, надання субсидій та пільг, страхових виплат, забезпечує оперативне реагування на актуальні питання додзвонювачів.

Цей комунікаційний канал дозволяє отримувати інформаційні послуги дистанційно, що стало особливо актуально в умовах пандемії ковіду в Україні, а в подальшому — під час широкомасштабної військової агресії. 

Для можливості обмінятись досвідом з надання консультативних послуг фахівці Контакт-центру Пенсійного фонду України відвідали з робочим візитом Урядовий контакт-центр.

В ході зустрічі фахівці Урядового контакт-центру поділилися позитивними напрацюваннями щодо шляхів виходу із складних комунікаційних ситуацій, продемонстровали роботу чатів та чат-ботів Урядового контакт-центру, ознайомили з методиками проведення навчань нових працівників та підвищення кваліфікації працюючих консультантів.

Особливе місце в спілкуванні було відведено питанням контролю якості обслуговування громадян. 

Домовились, що співпраця буде тривати й надалі, адже обмін досвідом — це запорука розвитку.