Урядовий контактний центр

Урядова "гаряча лінія"
– Урядова «Гаряча лінія» для дзвінків із-за кордону (оплата за тарифами відповідного оператора зв’язку)

– «Гаряча лінія» з питань Міністерства оборони України

– «Гаряча лінія» із соціальних питань

– «Гаряча лінія» з питань протидії торгівлі людьми та домашньому насильству

– лінія довіри РНБО з питань контрабанди та корупції на митниці

– «Гаряча лінія» з питань освіти для мешканців тимчасово окупованих територій

– «Гаряча лінія» Міндовкілля на зв’язку з питань захисту довкілля та природних ресурсів України

– «Гаряча лінія» з питань безпеки дітей в Інтернеті
Гаряча лінія для громадян з порушенням слуху:

Зателефонувати зараз
Урядова “гаряча лінія” 1545(webcall)
Пн-Чт 9:00 – 18:00, Пт 9:00 – 16:45

На прямій телефонній лінії Уряду – Міністерство соціальної політики

11 січня 2022 року в Урядовому контактному центрі було проведено пряму телефонну лінію Кабінету Міністрів України за участю Міністерства соціальної політики України.

Пряма телефонна лінія Кабінету Міністрів – щотижневий захід, під час якого громадяни з різних регіонів нашої країни можуть зателефонувати на безкоштовний багатоканальний номер 1545 та поставити своє запитання представнику влади. Графіки проведення прямої телефонної лінії затверджуються Прем’єр-міністром України щоквартально. З ними можна ознайомитися на Урядовому порталі та вебсайті Урядового контактного центру.

Тема сьогоднішньої прямої лінії: соціальний захист населення. З громадянами спілкувався заступник Міністра соціальної політики Віталій Музиченко. Телефонували жителі Дніпропетровської, Закарпатської, Кіровоградської, Одеської, Полтавської та Харківської областей.

Додзвонювачів цікавили питання: вдосконалення умов отримання житлових субсидій; збільшення розміру різних видів державної допомоги, зокрема, пільгового проїзду у громадському транспорті, безоплатного та пільгового відпуску лікарських засобів; підвищення пенсійного забезпечення.  

Так, житель Чернігівської області просив надати роз’яснення щодо нарахування оплати за послугу постачання природного газу із застосуванням коефіцієнта приведення обсягів газу до стандартних умов.

Додзвонювачка з Полтавської області, особа з інвалідністю II групи, звернулася з питання перепризначення житлової субсидії. Вона пояснила причину: вийшла на пенсію, до вересня 2021 року отримувала допомогу по безробіттю.

Потребував роз’яснень заявник із Закарпатської області, особа з інвалідністю III групи, з питань, що стосуються забезпечення осіб з інвалідністю санаторно-курортним лікуванням, а також пільгового проїзду у громадському транспорті, безоплатного відпуску лікарських засобів.

Чому жінкам – пенсіонеркам, яким виповнилось від 60 до 65 років, відповідно до законодавства про пенсійне забезпечення, не збільшується розмір мінімальної пенсії з 2200 грн до 2600 грн за два періоди 2021 року? Це було запитання від додзвонювачки з Харківщини.

«Маю 40 років загального стажу, але розмір пенсії становить 2900 грн. Прошу перевірити правильність нарахування розміру пенсії та вжити заходів щодо її підвищення», –  з такою проблемою звернулася до заступника Міністра соціальної політики Віталія Музиченка жителька Кіровоградської області.

На прямій телефонній лінії громадяни мали можливість отримати кваліфіковані роз’яснення, консультації, поради безпосередньо від представника влади.

Стосовно звернень, які потребують подальшого розгляду, структурним підрозділам міністерства надані відповідні доручення. Додзвонювачі отримують письмові відповіді у терміни, визначені законодавством про звернення громадян.