Урядовий контактний центр

Урядова "гаряча лінія"
– Урядова “гаряча лінія” для дзвінків із-за кордону (оплата за тарифами відповідного оператора зв’язку)

– “Гаряча лінія” для кандидатів на посади фахівців нової державної служби

– “Гаряча лінія” для підприємців

– “Гаряча лінія” з питань освіти для мешканців тимчасово окупованих територій (оплата за тарифами відповідного оператора зв’язку)

– “Гаряча лінія” державної митної служби України

– “Гаряча лінія” для консультації людей з інвалідністю
Гаряча лінія для громадян з порушенням слуху:

Зателефонувати зараз
Урядова “гаряча лінія” 1545(skype)
Урядова “гаряча лінія” 1545(webcall)
Пн-Чт 9:00 – 18:00, Пт 9:00 – 16:45

На прямій телефонній лінії Кабінету Міністрів України спілкувався з громадянами в.о. Директора Департаменту консульської служби МЗС Роман Недільський

14 липня 2020 року відбулася пряма телефонна лінія Кабінету Міністрів України за участю Міністерства закордонних справ. Трансфер дзвінків з урядової «гарячої лінії» за номером телефону 1545 на МЗС забезпечували працівники Урядового контактного центру.

На лінії спілкувався з громадянами в.о. Директора Департаменту консульської служби МЗС  Роман Недільський.

Міністерство закордонних справ вважає належне забезпечення прав і законних інтересів усіх громадян України за кордоном пріоритетним завданням державної політики у сфері консульських зносин України з іноземними державами. Варто знати про дію програмного продукту Добровільної реєстрації українських громадян при подорожах за кордон («ДРУГ»), призначеного для попередження, а у разі потреби – розшуку та надання сприяння громадянам України у разі надзвичайних подій за кордоном (http://friend.mfa.gov.ua).

Дані онлайн-карти Міністерства закордонних справ свідчать, що наразі 25 країн відкриті для подорожей українців (включно з країнами, куди потрібна віза та країнами, які встановили карантинні обмеження). Наші  співвітчизники  найбільше цікавляться умовами подорожей до Угорщини та Туреччини.

Як не сумно, але на пряму телефонну лінію за участю представників МЗС громадяни нерідко звертаються з проханням допомогти вирішити питання, пов’язані зі смертю родичів за кордоном. Так, жителька м. Рівне повідомила, що зверталася до консульства України в Італії та Міністерства закордонних справ стосовно сприяння у поверненні тіла померлої у травні цього року доньки, яка проживала в Італії. За її словами, допомоги не отримала. Керівник Департаменту консульської служби Роман Недільський надав необхідні роз’яснення відповідно до положень іноземного та українського законодавства, як діяти у зазначеній ситуації.  

Стурбована мешканка м. Маріуполя Донецької області  звернулася за допомогою у пошуку її сина, який був на рейді в морі на судні SDS Green, заарештованому в порту Алжира. Виявилося, що ситуація з її сином відома Міністерству, пошукові роботи ведуться.

Один із небайдужих дозвонювачів просив надати письмові роз’яснення щодо можливості отримання допомоги від ЄС на берегозахисні роботи Чорного моря в м. Одеса.

Роман Недільський уважно вислухав заявника – особу з інвалідністю ІІ групи, який просив допомогти перевезти його онука літаком з м. Тбілісі до м. Києва. Онука виписують із лікарні, але дідусь не має можливості вирішити питання його транспортування самостійно.

Ось з такими життєвими ситуаціями зверталися сьогодні на пряму телефонну лінію громадяни з усіх областей України з надією, що їх почують та допоможуть.