Урядовий контактний центр

Урядова "гаряча лінія"
– Урядова «Гаряча лінія» для дзвінків із-за кордону (оплата за тарифами відповідного оператора зв’язку)

– «Гаряча лінія» з питань Міністерства оборони України

– «Гаряча лінія» із соціальних питань

– «Гаряча лінія» з питань протидії торгівлі людьми та домашньому насильству

– лінія довіри РНБО з питань контрабанди та корупції на митниці

– «Гаряча лінія» з питань освіти для мешканців тимчасово окупованих територій

– «Гаряча лінія» Міндовкілля на зв’язку з питань захисту довкілля та природних ресурсів України

– «Гаряча лінія» з питань безпеки дітей в Інтернеті
Гаряча лінія для громадян з порушенням слуху:

Зателефонувати зараз
Урядова “гаряча лінія” 1545(webcall)
Пн-Чт 9:00 – 18:00, Пт 9:00 – 16:45

Інформація про звернення, що надійшли на урядову «гарячу лінію» у квітні 2015 року

За квітень 2015 року по телефону та через Інтернет на урядову «гарячу лінію» звернулося 597,6 тис.заявників з усіх регіонів України та із-за її меж. Зареєстровано 185 960  звернень, що на 57,6 тис. більше ніж у березні ц. р. та у 2,5 раза – ніж у квітні 2014 року. Це найвищий показник числа звернень, що надійшли за один місяць на урядову «гарячу лінію» з початку її створення у 2009 році. Із них на розгляд органам виконавчої влади надіслано 32,9 тисяч. На 153 тис. звернень заявникам надано консультації та роз’яснення щодо норм законодавства, актуальних питань державної політики, а також необхідну довідкову інформацію.

Аналіз отриманих звернень засвідчив зростання стурбованості людей вирішенням комплексу соціально-побутових питань, тарифної політики, висловлення сподівань щодо забезпечення гідної і вчасної оплати праці, вдосконалення пенсійної сфери, виплати соціальної допомоги та компенсацій, зокрема чорнобильцям, щомісячної адресної допомоги вимушеним переселенцям із Донбасу та Криму. У цьому контексті особливу увагу Центр приділяв зверненням стосовно запровадження спрощеного порядку надання житлових субсидій. Працівники Центру надають заявникам відповідні консультації та роз’яснення, а також контактні дані органів праці та соціального захисту населення, до яких вони можуть звернутися з питань призначення субсидій. Проводиться опитування заявників, які звертаються на урядову «гарячу лінію» щодо їх поінформованості з даного питання, Кабінет Міністрів України і Мінсоцполітики інформуються про його результати.

У зв’язку зі значним збільшенням звернень та з урахуванням позитивної практики співпраці органів виконавчої влади і Урядового контактного центру з надання фахових роз’яснень на базі Центру з числа представників міністерств створено робочу групу для інформування громадян з найбільш актуальних питань, у тому числі щодо спрощеного порядку надання житлових субсидій із забезпеченням її функціонування у робочі дні з 9 до 18 години. У проведенні широкомасштабної роз’яснювальної кампанії з питань житлових субсидій в онлайн-режимі брали участь також працівники Секретаріату Кабінету Міністрів України. Водночас для забезпечення безперебійного прийому телефонних звернень Центр залучив свої внутрішні ресурси (за рахунок працівників інших структурних підрозділів).

Актуальними у зверненнях залишалися питання безпеки та обороноздатності країни. Заявники наголошували на необхідності укомплектування і зміцнення боєздатності українських військових підрозділів, задіяних в антитерористичній операції (АТО), їх матеріально-технічного постачання та медичного обслуговування тощо.

Постійно  підтримувався телефонний зв’язок працівників Центру із жителями Донецької, Луганської областей та Криму, які потрапили у складні життєві обставини і потребували сприяння у вирішенні проблем, спричинених драматичними подіями на південному сході країни.

У численних зверненнях з питань охорони здоров’я гострою залишалася проблема забезпечення ліками та виробами медичного призначення, зокрема тими, що закуповуються за загальнодержавними цільовими програмами. Про надходження таких звернень Центр щоденно інформує Уряд та Міністерство охорони здоров’я.

Помітне місце у зверненнях займає проблема боротьби з корупцією. Центр постійно приймає повідомлення антикорупційної тематики невідкладно надсилає компетентним органам влади для відповідного реагування.

У надісланих за місяць на розгляд органам виконавчої влади зверненнях заявників найбільше турбували проблеми:

соціального захисту – 24,8% від загальної кількості;

комунального господарства – 16,4%;

пенсійного забезпечення – 10,4%;

діяльності посадових, службових осіб, корупції – 7,6%;

оплати праці – 4,1%;

За місяць від громадян отримано  138 подяк на адресу центральних і особливо місцевих органів виконавчої влади, а також працівників Центру за надану ними допомогу у вирішенні порушених питань та ґрунтовні роз’яснення і консультації.