Урядовий контактний центр

Урядова "гаряча лінія"
– Урядова “гаряча лінія” для дзвінків із-за кордону (оплата за тарифами відповідного оператора зв’язку)

– “Гаряча лінія” для кандидатів на посади фахівців нової державної служби

– “Гаряча лінія” для підприємців

– “Гаряча лінія” з питань освіти для мешканців тимчасово окупованих територій (оплата за тарифами відповідного оператора зв’язку)

– “Гаряча лінія” державної митної служби України

– “Гаряча лінія” для консультації людей з інвалідністю
Гаряча лінія для громадян з порушенням слуху:

Зателефонувати зараз
Урядова “гаряча лінія” 1545(skype)
Урядова “гаряча лінія” 1545(webcall)
Пн-Чт 9:00 – 18:00, Пт 9:00 – 16:45

Інформація про звернення до органів виконавчої влади та інших державних органів, що надійшли на урядову «гарячу лінію» у липні 2020 року

У липні 2020 року Урядовим контактним центром (Центр) зареєстровано 159 793 звернень (у червні ц. р. – 138 296), що надійшли за допомогою засобів телефонного зв’язку, у т. ч. через спеціалізовані «гарячі лінії» – 149 270 та Інтернет: через Skype-зв’язок – 13, електронних звернень – 8 683 (через веб-сайт Офіційного інтернет-представництва Президента України – 1 099, Урядовий портал – 905, веб-сайт Урядового контактного центру – 6 679).

Працівниками Центру цілодобово надавалися заявникам консультації, роз’яснення та довідкова інформація, зокрема за допомогою спеціалізованих сервісів, у тому числі – спеціалізованої лінії для громадян з порушенням слуху через Skype-зв’язок, а також «гарячих ліній»:

  • консультування та забезпечення зворотного зв’язку для осіб з інвалідністю;
  • з питань протидії контрабанді та корупції під час митного оформлення товарів; «телефону довіри» Апарату РНБО України для повідомлень про випадки контрабанди та корупції під час митного оформлення товарів, а також про дії, що мають ознаки ухилення від сплати митних платежів;
  • з питань протидії поширенню коронавірусної інфекції (SARS-CoV-2) в Україні;
  • для підприємців;
  • з питань земельної реформи;
  • для кандидатів на посади фахівців з питань реформ;
  • підтримки національної онлайн-платформи з цифрової грамотності;
  • з питань протидії торгівлі людьми, запобігання та протидії домашньому насильству, насильству за ознакою статі та насильству стосовно дітей;
  • з прийому звернень у рамках реалізації державної програми компенсацій для підприємців «Доступні кредити 5-7-9 %»;
  • з питань освіти для мешканців тимчасово окупованих територій;
  • з питань вступної кампанії у вищі навчальні заклади у 2020 році.

Продовжується опрацювання Центром повідомлень через чати за допомогою месенджерів: до МЗС (від громадян України, що перебувають за кордоном та потребують допомоги під час пандемії коронавірусу в світі); до Мінцифри (за проектом «Цифрова держава» через «чат Дія» і з питань підтримки підприємців малого та середнього бізнесу), а також Мінсоцполітики – з питань соціального захисту. Окрім того, у липні започатковано опрацювання повідомлень через чати до МОН (з питань освіти та вступної кампанії).

 Із загального масиву звернень, отриманих різними каналами комунікації, більшість (99 975, або 62,6% від загального числа), що не потребували розгляду державних органів, опрацьовані працівниками Центру з наданням заявникам консультацій та роз’яснень, а також довідкової інформації. Роз’яснення надавалися також через веб-сайт, чати та офіційну сторінку Центру в соціальній мережі Facebook.

Решта звернень (59 818, або 37,4 %) була надіслана для розгляду відповідно до компетенції центральним і місцевим органам виконавчої влади, державним колегіальним органам, іншим державним органам, Офісу Президента України і Секретаріату Кабінету Міністрів України.

Найбільш актуальними у зверненнях були питання: соціального захисту населення (29 103 проти 20 835 у червні); діяльності органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування (24 644); комунального господарства (14 965 проти 12 852), пов’язані з коронавірусом (10 460); пенсійного забезпечення (7 964 проти 6 537); роботи органів юстиції (6 463); дотримання законності, громадського порядку та протидії злочинності (4 744 проти 4 242), охорони здоров’я (4 111 проти 3 425).

За регіональним розподілом, у розрахунку кількості звернень на 10 тисяч населення, найбільш актуальними були питання: соціальний захист населення – м. Київ, Дніпропетровська, Херсонська та Кіровоградська області; діяльність органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування – м. Київ, Дніпропетровська область; комунальне господарство – м. Київ, Дніпропетровська, Запорізька та Харківська області; коронавірус – м. Київ, Харківська та Дніпропетровська області; пенсійне забезпечення – м. Київ, Дніпропетровська, Харківська області; робота органів юстиції – м. Київ, Дніпропетровська область; дотримання законності, громадського порядку та протидія злочинності – м. Київ, Одеська та Дніпропетровська області; охорона здоров’я – м. Київ, Дніпропетровська та Харківська області.

Найбільш активно, у розрахунку на 10 тисяч населення (за середнього показника по Україні 26,1 звернення), зверталися жителі м. Києва (91,8), Дніпропетровської (49,2), Харківської (34,4), Запорізької (32,8), Херсонської (29,5), Кіровоградської (27,9), Київської (27,8) областей, найменш активно – Тернопільської (10,0), Волинської (12,5) та Закарпатської (13,0) областей. Дані показники (у розрахунку на чисельність населення на певній території) свідчать про найбільшу сконцентрованість проблем, що турбують громадян, у місті Києві та Дніпропетровській області.

Упродовж липня органами виконавчої влади, державними колегіальними органами, іншими державними органами, Офісом Президента України і Секретаріатом Кабінету Міністрів України розглянуто, з урахуванням надісланих раніше, 59 912 звернень, зареєстрованих Центром. Аналіз наявних у базі звернень Центру результатів їх розгляду свідчить, що питання, порушені у 7,7 % з них, вирішено позитивно. На питання, порушені у 91,7 % звернень, заявникам надано роз’яснення норм законодавства або повідомлено про необхідність вжиття додаткових дій для їх вирішення. Звернення, у т. ч. анонімні, що не потребували надання відповіді, становили 0,2 %. На 0,4 % розглянутих звернень заявникам відмовлено, оскільки вирішення порушених питань не передбачено законодавством або можливе лише у судовому порядку.

За сприяння у вирішенні порушених у зверненнях питань від заявників отримано 573 подяки (у т. ч. 209 – працівникам Центру), зокрема: Президенту України – за вирішення питання щодо визволення заручників терориста, який захопив автобус з людьми у м. Луцьку, а також, за сприяння у проведенні якісного ремонту автомобільної дороги від м. Запоріжжя до м. Бердянська Запорізької області; працівникам Державної служби з надзвичайних ситуацій, які брали участь у гасінні лісових пожеж у Луганській області, – за вжиття належних заходів для локалізації та ліквідації даної надзвичайної ситуації; Дніпровському міському голові – за забезпечення продуктовими наборами пенсіонерів міста; працівникам Міністерства соціальної політики – за підвищення з липня ц. р. розміру різних видів державної допомоги та пенсійного забезпечення; працівникам міністерств внутрішніх справ та юстиції – за ініціювання змін до законодавства щодо підвищення розмірів штрафів за перевищення швидкості водіями на дорогах.